菜單

8.08.2018

הנתיב... (3)

בחיי שלי, אני תמיד מוכן להעניק את כולי לאלוהים – את גופי ואת דעתי. כך, אין לי נקיפות מצפון, ואני יכול לזכות במעט שלווה. אדם שמחפש חיים חייב ראשית למסור את כל לבו לאלוהים. זה תנאי מקדים. אני רוצה שאחיי ואחיותיי יתפללו איתי לאלוהים: "הו אלוהים! מי ייתן ורוחך בשמיים תעניק חסד לבני האדם בארץ, כדי שלבי יוכל לדבוק בך לחלוטין, כדי שתוכל לרגש את רוחי, וכדי שאוכל לראות את החביבות שלך בלבי וברוחי, על מנת שבני האדם על פני האדמה יתברכו לראות את יופייך. אלוהים! מי ייתן ורוחך תרגש שוב את רוחנו, כדי שאהבתנו תימשך זמן רב ולעולם לא תשתנה!" מה שאלוהים עושה בנו הוא קודם כל לבחון את לבנו, וכשאנחנו שופכים את לבנו לתוכו, זה הרגע שבו הוא מתחיל לרגש את רוחנו. רק ברוח אפשר לראות את חביבותו, עליונותו וגדולתו של אלוהים. זה הנתיב של רוח הקודש בבני האנוש. האם יש לכם חיים כאלה? האם חוויתם חיים של רוח הקודש? האם אלוהים אי-פעם ריגש את רוחכם? האם ראיתם כיצד רוח הקודש עובדת בבני אדם? האם מסרתם את כל לבכם לאלוהים? כשתתנו את כל לבכם לאלוהים, תהיו מסוגלים לחוות את החיים של רוח האל, ועבודתו תוכל להתגלות לכם ללא-הרף. ברגע הזה, תהפכו לבני אדם שרוח הקודש משתמשת בהם. האם אתם נכונים להיות בני אדם כאלה? בזיכרוני, כשרוח הקודש ריגשה אותי, ומסרתי את לבי לאלוהים לראשונה, נפלתי בפניו וקראתי: "הו אלוהים! אתה הוא זה שפקח את עיניי כדי שאוכל להבין את הישועה שלך. אני מוכן למסור לך את כל לבי, וכל מה שאני מבקש הוא שרצונך יתגשם. כל מה שאני רוצה הוא שלבי יזכה באישורך בנוכחותך, ושאוכל להגשים את רצונך." לעולם לא אשכח את התפילה הזו. התרגשתי עד עמקי נשמתי ובכיתי בכי תמרורים בפני אלוהים. זו הייתה התפילה המוצלחת הראשונה שלי בנוכחותו של אלוהים כאדם שזכה לישועה, וזו הייתה השאיפה הראשונה שלי. לאחר מכן, רוח הקודש ריגשה אותי לעתים תכופות. האם אי-פעם הייתה לכם חוויה כזו? כיצד רוח הקודש עבדה בכם? אני חושב שכל בני האדם ששואפים לאהוב את אלוהים חווים חוויה כזו במידה כזו או אחרת, אך בני האדם שוכחים אותן.

8.07.2018

אמירותיו של המשיח של אחרית הימים | 'רק מי שחווה את עבודתו של אלוהים מאמין באלוהים באמת'



האל הכול יכול אומר, "אחרי עבודתו של יהוה, ישוע הפך לבשר ודם כדי לעשות את עבודתו בקרב בני האדם. עבודתו של ישוע לא בוצעה באופן מבודד, אלא התבססה על עבודתו של יהוה. הייתה זו עבודה לעידן חדש לאחר שאלוהים חתם את עידן החוק. באותו אופן, לאחר שעבודתו של ישוע הסתיימה, אלוהים עדיין המשיך את עבודתו לעידן הבא, משום שכלל ניהולו של אלוהים תמיד ממשיך להתקדם. כשהעידן הישן יחלוף, הוא יוחלף בעידן חדש, וברגע שהעבודה הישנה תושלם, עבודה חדשה תמשיך את ניהולו של אלוהים. ... על מנת להושיע את האדם מהשפעתו של השטן באופן מלא, לא רק שישוע צריך היה לקחת על עצמו את חטאי האדם כקורבן חטאת, אלא שאלוהים צריך היה לעשות עבודה רבה יותר כדי להשלים את ריפוי האדם מטבעו, שהושחת על ידי השטן. על כן, לאחר שאלוהים מחל לאדם על חטאיו, אלוהים חזר לבשר ודם כדי להוביל את האדם לעידן חדש, והתחיל את עבודת הייסור והמשפט, והעבודה הזו הביאה את האדם למישור נעלה יותר. כל מי שנשמע לריבונותו של אלוהים ייהנה מאמת נעלה יותר ויקבל ברכות רבות יותר. בני האדם האלה יחיו באור באמת ובתמים ויזכו באמת, בדרך ובחיים."

8.06.2018

הנתיב... (2)

הנתיב... (2)

ייתכן שיש לאחינו ואחיותינו מתווה כלשהו של רצף העניינים, השלבים והשיטות שמאפיינים את עבודתו של אלוהים בסין היבשתית, אך אני תמיד סבור שמוטב להזכיר או לסכם בקצרה את המצב למען אחינו ואחיותינו. אני פשוט מנצל את ההזדמנות הזו כדי לומר מעט מהדברים שעל לבי. אני לא מדבר על שום דבר מחוץ לעבודה הזו. אני מקווה שהאחים והאחיות יוכלו להבין את מצב רוחי, ואני גם מבקש בצניעות שכל מי שקורא את דבריי יבין ויסלח לי על שיעור קומתי העלוב, על כך שחוויות חיי בהחלט לא ראויות, ועל כך שאני בהחלט לא יכול לשמור על ראש מורם בפני אלוהים. יחד עם זאת, אני תמיד מרגיש שאלה רק סיבות אובייקטיביות. בקצרה, יהיה אשר יהיה, אף אדם, אף אירוע ושום דבר לא יכול לעכב את השיתוף שלנו בנוכחותו של אלוהים, ואני מקווה שאחינו ואחיותינו יהיו מסוגלים לעבוד קשה יותר בפני אלוהים ביחד איתי. ברצוני להעניק לאלוהים את התפילה הבאה: "הו אלוהים! אנא רחם עלינו, כדי שאני, ואחיי ואחיותיי נוכל להתמודד ביחד תחת הריבונות של האידיאלים המשותפים שלנו, כדי שנהיה נאמנים לך עד המוות, וכדי שלעולם לא נחזור בנו!" המילים האלה הן מה שגמרתי בדעתי לפני אלוהים, אך אפשר גם לומר שזה המוטו שלי כאדם העשוי בשר ודם שאלוהים משתמש בו. סיפרתי על כך פעמים רבות בשיתוף שלי עם האחים והאחיות שנמצאים לצדי, ונתתי זאת לבני האדם שנמצאים לצדי כהודעה. אני לא יודע מה בני האדם חושבים על כך, אך יהיה אשר יהיה, אני סבור שלא זאת בלבד שיש להם היבט של מאמץ סובייקטיבי, אלא שהם מכילים גם היבט של תיאוריה אובייקטיבית.

8.05.2018

הנתיב... (1)

בימי חייו, אף אדם לא יודע באילו עכבות הוא עתיד להיתקל, ואף אדם לא יודע איזה זיכוך הוא עתיד לעבור. חלק מבני האדם חווים זאת בעבודתם, חלקם חווים זאת בסיכוייהם העתידיים, חלקם חווים זאת במשפחתם המקורית, וחלקם חווים זאת בנישואיהם. אולם ההבדל בינם לביננו הוא שכיום, אנחנו, ששייכים לקבוצת בני האדם הזו, סובלים מדבר האל. כלומר כבני אדם שמשרתים את אלוהים, סבלנו עכבות בנתיב האמונה באלוהים, וזה הנתיב שכל המאמינים צועדים בו, והוא הדרך מתחת לרגלי כולנו. מהשלב הזה, אנחנו מתחילים את מסלול האמונה שלנו באלוהים, מעלים את המסך על חיינו כבני אנוש ועולים על נתיב החיים הנכון. כלומר, זה השלב שבו אנחנו עולים על הנתיב הנכון של חיים לצדו של אלוהים, שבני אדם רגילים צועדים בו. כמי שניצב בפני אלוהים ומשרת אותו, כלומר, כמי שלובש את בגדי הכהונה של בית המקדש, שיש לו כבוד אלוהי והסמכות והמלכותיות של אלוהים, אני מצהיר את הדברים הבאים בפני כל בני האדם. אני אומר זאת באופן ברור יותר: ארשת פניו מלאי הכבוד של אלוהים היא כבודי, ותוכנית הניהול שלו היא ליבתי. אני לא שואף להרוויח פי מאה בעולם העתיד לבוא, אלא רק רוצה להגשים את רצונו של אלוהים בעולם הזה, כדי שהוא יוכל ליהנות משבריר מכבודו על פני האדמה הודות למאמצים הדלים שלי כבשר ודם. זה רצוני היחיד. לדעתי, זה הקיום הרוחני היחיד שלי. אני מאמין שאלה צריכות להיות המילים האחרונות של אדם שחי כבשר ודם ואשר מלא ברגשות. זה הנתיב מתחת לרגליי כיום. אני מאמין שההשקפה הזו שלי היא המילים האחרונות שלי כבשר ודם, ואני מקווה שלא יהיו לבני האדם תפיסות או מחשבות אחרות לגביי. על אף שנתתי את כל כולי, אני עדיין לא מסוגל לְרַצות את רצונו של אלוהים בשמיים. אני עצוב לאין ערוך – מדוע זו המהות של הבשר והדם? על כן, משום הדברים שעשיתי בעבר וכן משום עבודת הכיבוש שאלוהים ביצע עליי, זכיתי רק עכשיו בהבנה עמוקה יותר של מהות האנושות. רק מאז הצבתי לעצמי את הרף הבסיסי ביותר: לשאוף רק להגשים את רצונו של אלוהים, להקדיש את כל כולי ולא לחוש נקיפות מצפון. אני לא מתייחס לדרישות שבני אדם אחרים שמשרתים את אלוהים מציבים לעצמם. בקצרה, שמתי לעצמי מטרה בלבי להגשים את רצונו של אלוהים. זה הווידוי שלי כברוא שלו שמשרת אותו – אדם שזכה בישועה ובאהבתו של אלוהים, ואשר סבל את מהלומותיו. זה הווידוי של אדם שאלוהים השגיח עליו, הגן עליו, אהב והשתמש בו רבות. מעתה והלאה, אני אמשיך לצעוד בנתיב הזה עד שאשלים את המשימה החשובה שאלוהים הפקיד בידיי. אולם לדעתי, סוף הדרך ממשמש ובה, משום שעבודתו של אלוהים הושלמה, והחל מהיום, בני האדם עשו את כל מה שהם מסוגלים לעשות.

8.04.2018

סרטים חדשים 'התרחק מענייני' - האם קבלת בשורת הביאה השנייה של ישוע אדוננו היא מעשה כפירה?

סרטים חדשים 'התרחק מענייני' - האם קבלת בשורת הביאה השנייה של ישוע אדוננו היא מעשה כפירה?


בכתבי הקודש, פאולוס אמר: "אני מתפלא שכל כך מהר אתם סרים ממי שקרא אתכם בחסד המשיח ועוברים אל בשורה אחרת" (האיגרת אל הגלטים א' 6). הכמרים והבכירים מפרשים את דבריו אלו של פאולוס שלא כהלכה, והם מגנים את כל מי שמקבל את בשורת הביאה השנייה של ישוע אדוננו, באמרם שזה יהיה מעשה כפירה ובגידה בישוע. ישנם מאמינים שמחמיצים בשל כך את ההזדמנות לקדם בברכה את פני ישוע, מכיוון שהוטעו. ברור שכדי לקדם את ישוע בשובו, חשוב לנו מאוד להבין בבירור את משמעותה האמיתית של המובאה הזאת. אז מהי המשמעות האמיתית של קטע זה מכתבי הקודש? האם קבלת בשורת הביאה השנייה של ישוע אדוננו היא מעשה כפירה?סרטים חדשים 'ה

עוד
החוקר את הברק ממזרח

8.03.2018

סרטים חדשים 'התרחק מענייני' - כיצד עלינו להתייחס לברק ממזרח בצורה שתואמת את רצון האל?


סרטים חדשים 'התרחק מענייני' - כיצד עלינו להתייחס לברק ממזרח בצורה שתואמת את רצון האל?


כשאנשים מעידים שהברק ממזרח הוא שובו של ישוע אדוננו, מאמינים רבים חשים שהברק ממזרח הוא דרך האמת, ושעליהם לחפש ולחקור את הברק ממזרח באופן פרואקטיבי כדי לשמוע את קולו של אלוהים. לעומתם, הכמרים והבכירים שבחוגים הדתיים נותנים פרשנות שגויה לכתבי הקודש כדי להתנגד לברק ממזרח ולהוקיע אותו. תחת דגל ה"הגנה על דרכו של אלוהים, שמירה על ביטחון העדר ואחריות לחיי המאמינים", הם מונעים ממאמינים לחקור את דרך האמת בכל האמצעים האפשריים. האם הברק ממזרח הוא באמת שובו של ישוע, שהופיע ועושה עבודה? כיצד עלינו להתייחס לברק ממזרח, כדי שנתאם את רצון האל?
סרטים חדשים 'ה

מזמור דברי אלוהים עבודתו של אלוהים ממשיכה להתקדם

Smiley face


מזמור דברי אלוהיםעבודתו של אלוהים ממשיכה להתקדם

I
עבודת האל ממשיכה להתקדם; למרות שמטרתה נותרת ללא שינוי, אמצעי עבודתו תמיד משתנים, וכך משתנים גם חסידיו. ככל שעבודתו רבה יותר, כך לומד האדם להכירו בשלמות, כך משתנה טבעו של האדם, יחד עם עבודתו בהתאמה. עבודת האל ממשיכה להתקדם; לא מתיישנת, תמיד חדשה. הוא לעולם לא חוזר על עבודה ישנה, ויעשה רק עבודה שמעולם לא נעשתה.