菜單

2.23.2018

רצון האל | הנתיב... (8)

ברק ממזרח | רצון האל | הנתיב... (8)


כשאלוהים בא ארצה כדי להתרועע עם האנושות ולחיות איתה, הוא לא עושה זאת רק ליום או יומיים. אולי כל הזמן הזה, בני האדם הכירו את אלוהים פחות או יותר, אולי הם זכו בתובנות משמעותיות של שירות האל, ואולי הם ממולחים מאוד באמונתם באלוהים. כך או כך, בני האדם מבינים את טבעו של אלוהים באופן כזה או אחר, וההבעות של כל מיני סוגים של טבע אנושי בהחלט מגוונות. לעניות דעתי, הבעותיהם המגוונות של בני האדם ראויות לכך שאלוהים ישתמש בהן כאות ומופת, ופעילויותיהם המחשבתיות ראויות להתייחסותו. אולי זה היבט אחד שבו האנושות משתפת פעולה עם אלוהים – זהו שיתוף הפעולה של האנושות עם אלוהים בלא יודעין, ולכן ההופעה הזו בבימויו של אלוהים היא ססגונית ומלאת חיים, חיה ושופעת מאוד. אני אומר את הדברים האלה לאחיי ולאחיותיי כבמאי הכללי של המחזה הזה – כל אחד מאיתנו יכול להעיד על מחשבותינו ורגשותינו לאחר ששיחקנו בהפקה הזו ולשוחח על האופן שבו כל אחד מאיתנו חווה את חייו במחזה הזה. עדיף שנקיים סוג חדש לגמרי של סימפוזיון, כדי לפתוח את לבנו ולדבר על אמנויות התיאטרון שלנו, כדי לראות כיצד אלוהים מכוון כל אדם ואדם על מנת שבהפקה הבאה, נהיה מסוגלים לבטא רמה גבוהה יותר של האמנות שלנו, ועל מנת שכל אחד מאיתנו יגלם את תפקידו שלו במידה הרבה ביותר שניתן, מבלי לאכזב את אלוהים. אני מקווה שאחיי ואחיותיי יוכלו להתייחס לכך ברצינות – אסור שאף אחד יתעלם מכך, משום שגילום תפקיד הוא לא דבר שאפשר להשיג ביום או יומיים. זה דבר שדורש שנחווה את החיים ונעמיק אל תוך חיינו האמיתיים בטווח הארוך, ושנחווה באופן מעשי חיים מסוגים רבים ושונים. רק אז נוכל לעלות על הבמה. כולי תקווה למען אחיי ואחיותיי, ואני מאמין שאתם לא מאבדים תקווה או מתייאשים, ובלי קשר מה שאלוהים עושה, אתם כמו סיר בוער – אתם אף פעם לא מתקררים ואתם יכולים להתמיד עד הסוף, עד שעבודתו של אלוהים תתגלה לחלוטין, ועד שהמחזה שאלוהים מביים יגיע לסופו. אין לי דרישות אחרות מכם. אני רק מקווה שתוכלו להמשיך להחזיק מעמד, שלא תחכו בקוצר רוח לתוצאות, שתשתפו איתי פעולה כדי שהעבודה שעליי לעשות תיעשה היטב, ושאף אחד לא יגרום להפרעות או שיבושים. לאחר שהחלק הזה של העבודה יושלם, אלוהים יגלה לכם הכל. לאחר שעבודתי תושלם, אציג בפני אלוהים את ההסמכות שלכם בפני אלוהים כדי לדווח לו על הכל. האין זה טוב יותר? אנחנו יכולים לעזור זה לזה להשיג את המטרות שלנו עצמנו. האין זה פתרון מושלם לכולם? זו תקופה קשה שדורשת שתשלמו מחיר. משום שאני הבמאי כעת, אני מקווה שאף אחד מכם לא מרוגז. זו העבודה שאני עושה. אולי יבוא יום שבו אעבור ל"יחידת עבודה" ראויה יותר וכבר לא אקשה עליכם. אני אראה לכם את כל מה שאתם מוכנים לראות, ואני גם אגשים את כל מה שאתם מוכנים לשמוע. אך לא כעת – זו העבודה להיום, ואני לא יכול לתת יד חופשית לאופייכם ולהתיר לכם לעשות כל דבר שאתם רוצים לעשות. כך, עבודתי לא תהיה קלה לביצוע. למען האמת, זה לא יישא כל פרי ולא יועיל לכם. על כן, כעת עליכם "לסבול קשיים", ובבוא היום שבו השלב הזה בעבודתי יושלם, אהיה חופשי. לא אשא עול כה כבד, ואיעתר לכל מה שתבקשו ממני. כל עוד הדבר יועיל לחייכם, אגשים את דרישותיכם. לקחתי על עצמי כעת אחריות כבדת משקל. אני לא יכול לצאת נגד פקודותיו של אלוהים האב, ואני לא יכול להפריע את התוכניות של עבודתי. אני לא יכול לנהל את העניינים האישיים שלי באמצעות העניינים העסקיים שלי. אני מקווה שכולכם תוכלו להבין אותי ולסלוח לי, משום שכל מה שאני עושה הוא בהתאם לכוונתו של אלוהים האב. אני עושה את כל מה שהוא אומר לי לעשות, בלי כל קשר לרצונו, ואני לא מוכן לעורר את זעמו או את חמתו. אני עושה רק את מה שעליי לעשות. על כן, בשם אלוהים האב, אני מייעץ לכם להתמודד עוד קצת זמן. אף אחד לא צריך לדאוג. לאחר השלמת מה שעליי לעשות, אתם יכולים לעשות כל מה שתרצו ולראות את כל מה שתרצו, אך עליי להשלים את העבודה שעליי לעשות.

בשלב העבודה הזה, נדרשות ממנו אמונה אדירה ואהבה אדירה. אנחנו עלולים למעוד מהרשלנות המעטה ביותר משום ששלב העבודה הזה שונה מכל השלבים הקודמים. מה שאלוהים הופך למושלם הוא האמונה של האנושות – איש לא יכול לראות אותה או לגעת בה. מה שאלוהים עושה הוא להמיר מילים לאמונה, לאהבה ולחיים. בני האדם חייבים להגיע לשלב שבו הם עברו מאות זיכוכים ומתאפיינים באמונה רבה מזו של איוב. עליהם לשאת סבל בל יתואר וכל מיני סוגים של עינויים מבלי להיפרד מאלוהים בכל שלב. כשהם יהיו צייתנים עד המוות, וכשהם יאמינו מאוד באלוהים, השלב הזה בעבודתו של אלוהים יושלם. זו העבודה שלקחתי על עצמי, ולכן אני מקווה שאחיי ואחיותיי יהיו מסוגלים להבין את הקשיים שלי ושלא יהיו להם דרישות אחרות ממני. זו דרישתו של אלוהים האב ממני, ואני לא יכול להימלט מהמציאות הזו. עליי לעשות את העבודה שעליי לעשות. אני רק מקווה שלא תהיו בלתי רציונליים, שתזכו בתובנות רבות יותר, ושלא תביטו בדברים באופן פשטני מדי. החשיבה שלכם ילדותית ותמימה מדי. עבודתו לא פשוטה כפי שאתם אולי מדמיינים – הוא לא עושה מה שעולה על רוחו. אילו כך היה, תוכניתו הייתה נהרסת. אינכם חושבים? אני עושה את עבודתו של אלוהים. אני לא סתם עושה מטלות שונות למען בני האדם, עושה את מה שמתחשק לי לעשות ומסדיר באופן אישי את ההחלטה אם לעשות משהו או לא. זה לא עד כדי כך פשוט כעת. האב שלח אותי לכהן כבמאי – האם אתם חושבים שהסדרתי זאת ובחרתי בכך בעצמי? מחשבותיהם של בני האדם תמיד מפריעות לעבודתו של אלוהים. על כן, לאחר שאני עובד במשך פרק זמן מסוים, יש בקשות רבות מבני האדם שלא הייתי מסוגל להגשים, וכל בני האדם משנים את דעתם לגביי. על כולכם להבין בבירור את הרעיונות האלה שיש לכם – אין לי כל צורך להצביע על כל אחד מהם באופן פרטני. איני יכול אלא להסביר את העבודה שאני עושה. זה לא פוגע ברגשותיי כלל. ברגע שתבינו זאת, תוכלו לראות זאת בכל דרך שתרצו. לא אביע כל התנגדות, משום שזו שיטת עבודתו של אלוהים. אני לא מוכרח להסביר את כל זה. באתי רק כדי להשלים את עבודת המילים, כדי לעבוד ולשחק בכיוון המילים. אני לא צריך לומר הרבה על השאר, ואני לא מסוגל לעשות שום דבר אחר. הסברתי את כל מה שיש לי לומר. כל מה שאתם חושבים הוא בסדר, וזה לא משנה לי. אולם עדיין חשוב לי להזכיר לכם שעבודתו של אלוהים לא פשוטה כפי שאתם מדמיינים שהיא. ככל שהיא פחות עולה בקנה אחד עם תפיסותיהם של בני האדם, כך חשיבותה עמוקה יותר, וככל שהיא עולה בקנה אחד עם תפיסותיהם של בני האדם, כך ערכה קטן יותר, וכך אין לה חשיבות ממשית. הרהרו במילים האלה בקפידה – אני אומר רק את הדבר האחד הזה לגבי זה, ואתם עצמכם יכולים לנתח את השאר. לא אסביר שום דבר.
בני האדם מדמיינים שאלוהים עושה דברים באופן מסוים, אך לאורך השנה האחרונה פחות או יותר, האם מה שראיתם וחוויתם מעבודתו של אלוהים באמת תאם את התפיסות האנושיות? מבריאת העולם ועד היום, אף אדם לא היה מסוגל להצביע על השלבים או הכללים של עבודתו של אלוהים. אילו מישהו היה יכול לעשות זאת, מדוע המנהיגים הדתיים האלה לא מכירים בכך שאלוהים עובד כך כעת? מדוע בני אדם כה מעטים מבינים את המציאות של היום? מכך אפשר להבין שאף אחד לא מבין את עבודתו של אלוהים – בני האדם יכולים רק לעשות דברים לפי הכוונתה של רוח האל, אך הם לא יכולים פשוט להחיל כללים באופן שרירותי על עבודתו של אלוהים. אם תיקחו את צלמו ועבודתו של ישוע ותשוו אותם לעבודתו הנוכחית של אלוהים, תהיו בדיוק כמו בני העם היהודי שהשוו את ישוע לתפיסתם את[א] יהוה. האין זו חוויה של אובדן? אפילו ישוע לא ידע מה תהיה עבודתו של אלוהים באחרית הימים. כל מה שהוא ידע היה שהעבודה שעליו היה להשלים היא עבדות הצטלבות, ולכן איך ייתכן שאחרים היו יודעים זאת? איך ייתכן שהם היו יודעים איזו עבודה אלוהים צפוי לעשות בעתיד? איך ייתכן שאלוהים יחשוף את תוכניתו בפני בני אנוש שהשטן כבש אותם? האין זה אווילי? מה שאלוהים מתיר לכם לדעת ולהבין הוא רצונו. הוא לא מתיר לכם לחשוב על עבודתו העתידית. כל מה שעלינו לעשות הוא להאמין באלוהים ולעשות דברים בהתאם להכוונתו, להתמודד עם קשיים ממשיים באופן מעשי, לא להקשות על אלוהים ולא לגרום לו לצרות. עלינו פשט ללכת לעשות את מה שעלינו לעשות – כל עוד נוכל להיות חלק מעבודתו של אלוהים בהווה, זה מספיק! זה הנתיב שאני מוביל אתכם עליו. עלינו להמשיך קדימה, ואלוהים לא יתנכל לאף אחד מאיתנו. בשנה האחרונה הזו של החוויות המופלאות שלכם, זכיתם בדברים רבים מאוד. אני סבור שלא תחוו זאת בקושי רב מדי. הנתיב שאני מוביל אתכם עליו הוא עבודתי ואחריותי, ואלוהים גזר אותו לפני זמן רב, כדי שגורלנו יהיה להגיע עד הלום, עד היום. עצם העובדה שהיינו מסוגלים לעשות זאת היא הברכה הכי גדולה שלנו, ועל אף שזה לא היה נתיב חלק, חברותנו נצחית, והיא תועבר הלאה אל העידנים הבאים. גם הצהלה וגם הבכי והדמעות מרכיבים את זיכרונותינו היפהפיים! אולי עליכם לדעת שלא נותרו עוד ימים רבים לעבודתי. יש לי כל כך הרבה מיזמי עבודה, ואני לא יכול ללוות אתכם לעתים קרובות. אני מקווה שתוכלו להבין אותי, מפני שחברותנו המקורית היא עדיין כפי שהיא הייתה. אולי יבוא יום ואופיע שוב בפניכם, ואני מקווה שלא תקשו עליי. אחרי הכל, אני שונה מכם. אני נוסע לכל עבר למען עבודתי, ואני לא חיי את חיי רק בהתבטלות בחדרי מלון. בלי קשר למצבכם, אני עושה רק את מה שעליי לעשות. אני מקווה שהדברים שחלקנו בעבר יהפכו לפרח הידידות שלנו.
אפשר לומר שאני פילסתי את הנתיב הזה, ובין שהדרך הייתה מרה או מתוקה, אני הובלתי אותה. עצם העובדה שהיינו מסוגלים להתקדם עד אל ההווה נובעת מחסדו של אלוהים. ייתכן שיש כאלה שמודים לי, וייתכן שיש כאלה שמתלוננים עליי, אך שום דבר מזה לא חשוב. כל מה שאני רוצה לראות הוא שהושג כל מה שהיה צריך להשיג בקבוצת בני האדם הזו. יש לחגוג זאת. על כן, אני לא נוטר טינה כלפי בני האדם שמתלוננים עליי. כל מה שאני רוצה הוא להשלים את עבודתי בהקדם האפשרי כדי שלבו של אלוהים יוכל למצוא מנוחה בקרוב. באותה עת, לא אשא אף עול כבד, ולא יהיו דאגות על לבו של אלוהים. האם אתם מוכנים לשתף פעולה טוב יותר? עשיית עבודתו של אלוהים טוב יותר היא מטרה טובה יותר למאבקינו, הלא כן? אפשר באמת לומר שעברנו אינספור קשיים ושחווינו את כל השמחות והצער במהלך פרק הזמן הזה, ובסך הכך, ביצועיו של כל אדם היו כמעט סבירים. ייתכן שבעתיד, תהיה עבודה נעימה יותר שתידרש מכם, אך אל תתעכבו על מחשבות עליי. פשוט עשו את מה שעליכם לעשות. כמעט הגיע הדבר שעליי לעשות, ואני מקווה שתהיו נאמנים בכל עת ולא תהיו נוסטלגיים בנוגע לעבודתי. עליכם לדעת שבאתי רק כדי להשלים שלב עבודה אחד, ובהחלט לא כדי לעשות את כל עבודתו של אלוהים. זה דבר שעליכם להבין. אל תפתחו אף דעה אחרת בעניין. עבודתו של אלוהים דורשת ערוצים רבים יותר כדי להתבצע בשלמותה. אסור לכם תמיד להסתמך עליי. ייתכן שראיתם מזמן שמה שאני עושה הוא רק חלק אחד מהעבודה. הוא לא מייצג את יהוה או את ישוע. עבודתו של אלוהים מחולקת לשלבים רבים, ולכן אל תהיו נוקשים מדי. בזמן שאני עובד, אתם חייבים להקשיב לי. עבודתו של אלוהים הייתה שונה בכל עידן ועידן. היא לא נותרת בעינה, והיא לא סתם אותו שיר שמושר שוב ושוב. ישנה עבודתו שמתאימה לכל עידן ועידן, והיא משתנה עם העידנים. על כן, מכיוון שנולדתם בעידן הזה, עליכם לאכול ולשתות את דברי האל ולקרוא את דבריו. יבוא יום שבו עבודתי תשתנה, ויהיה עליכם להמשיך בהתאם למה שעליכם לעשות. לא יכולות להיות שגיאות בעבודתו של אלוהים. בלי קשר לשינויים שמתחוללים בעולם החיצון, אלוהים לא יכול לטעות ועבודתו לא יכולה לטעות. העניין הוא רק שלפעמים, עבודתו הישנה חולפת ועבודתו החדשה מתחילה. יחד עם זאת, אי-אפשר לומר שמשום שהעבודה החדשה באה, העבודה הישנה היא טעות. זו אמירה מופרכת! אי-אפשר לומר שעבודתו של אלוהים צודקת או שגויה, אלא רק שהיא מוקדמת יותר או מאוחרת יותר. זה הקו המנחה לאמונתם של בני האדם באלוהים, ואסור בשום אופן להתעלם ממנו.
הערות שוליים:
א. הטקסט המקורי משמיט את המילים "תפיסתם את."

מתוך 'הנתיב... (8)'

לעיון נוסף
האל הכול יכול הוא רועי

בעקבות השה - כנסיית האל הכול יכול 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה