菜單

3.19.2018

קול של אלוהים | לגבי כתבי הקודש (1)

הבשורה, אלוהים, כתבי הקודש, המשיח, ברק ממזרח - ספרים,

ברק ממזרח | קול של אלוהים | לגבי כתבי הקודש (1)


כיצד יש לגשת אל כתבי הקודש בנוגע לאמונה באלוהים? זוהי שאלה עקרונית. מדוע אנחנו דנים בשאלה הזאת? משום שבעתיד, אתם תפיצו את הבשורה ותרחיבו את העבודה של עידן המלכות, ולא מספיק שתהיו מסוגלים לדבר על עבודתו של אלוהים כיום. כדי להרחיב את עבודתו, חשוב יותר שתוכלו ליישב את התפיסות הדתיות ישנות ואת דרך האמונה הישנה של בני האדם ולשכנע אותם לחלוטין. רכישת יכולת כזו נוגעת לכתבי הקודש. במשך שנים רבות, דרך האמונה המסורתית של בני האדם (של המשיחיות, אחת משלוש הדתות הגדולות בעולם) הייתה לקרוא בכתבי הקודש. עזיבת כתבי הקודש אינה אמונה באלוהים. עזיבת כתבי הקודש היא פולחן רע וכפירה, ואפילו כשבני האדם קוראים ספרים אחרים, הספרים האלה חייבים להיות בבסיסם פירוש של כתבי הקודש. כלומר אם אתם אומרים שאתם מאמינים באלוהים, עליכם לקרוא בכתבי הקודש, עליכם לאכול ולשתות מכתבי הקודש, ומחוץ לכתבי הקודש אסור לכם לעבוד אף ספר שלא נוגע לכתבי הקודש. אם תעשו זאת, תבגדו באלוהים. מאז תחילת קיומם של כתבי הקודש, אמונת בני האדם באלוהים הייתה האמונה בכתבי הקודש. במקום לומר שבני אדם מאמינים באלוהים, מוטב לומר שהם מאמינים בכתבי הקודש. במקום לומר שהם התחילו לקרוא בכתבי הקודש, מוטב לומר שהם התחילו להאמין בכתבי הקודש. במקום לומר שהם חזרו אל אלוהים, מוטב יהיה לומר שהם חזרו אל כתבי הקודש. על כן, בני האדם עובדים את כתבי הקודש כאילו הם אלוהים, כאילו הם נשמת אפם וכאילו אם הם היו מאבדים אותם, הם היו מאבדים את חייהם. בני האדם חושבים שכתבי הקודש נעלים בדיוק כמו אלוהים, ויש אפילו כאלה שחושבים שהם נעלים יותר מאלוהים. אם בני האדם נעדרים את עבודתה של רוח הקודש, אם הם לא יכולים להרגיש את אלוהים, הם יכולים להמשיך לחיות, אבל ברגע שהם מאבדים את כתבי הקודש או את הפרקים הידועים והאימרות הידועות מכתבי הקודש, הם כאילו הם מאבדים את חייהם. לכן, ברגע שבני האדם מאמינים באלוהים, הם מתחילים לקרוא בכתבי הקודש וללמוד את כתבי הקודש בעל-פה, וככל שהם מסוגלים ללמוד קטעים רבים יותר מכתבי הקודש בעל-פה, כך הם מוכיחים יותר שהם אוהבים את אלוהים ושאמונתם רבה. בני האדם שקראו בכתבי הקודש ויכולים לספר עליהם לאחרים הם כולם אחים טובים ואחיות טובות. במשך כל השנים האלה, אמונתם של בני האדם ונאמנותם לאלוהים נמדדו על פי המידה שבה הם הבינו את כתבי הקודש. רוב בני האדם פשוט לא מבינים מדוע הם צריכים להאמין באלוהים, לא יודעים איך להאמין באלוהים, ולא עושים דבר מלבד לחפש בעיוורון אחר רמזים לפיענוח פרקים מכתבי הקודש. הם מעולם לא עסקו בצעידה בכיוון עבודתה של רוח הקודש. לכל אורך הדרך, הם לא עשו דבר מלבד ללמוד ולחקור את כתבי הקודש באופן נואש. איש מעולם לא מצא עבודה חדשה יותר של רוח הקודש מחוץ לכתבי הקודש, איש מעולם לא נפרד מכתבי הקודש, ואיש מעולם גם לא העז להיפרד מכתבי הקודש. בני האדם למדו את כתבי הקודש לאורך כל השנים. הם העלו כל כך הרבה הסברים, והשקיעו כל כך הרבה מאמץ. יש להם גם דעות רבות בנוגע לכתבי הקודש, והם מתפלמסים עליהן בלי סוף, ולכן ישנם כיום יותר מאלפיים פלגים דתיים שונים. כולם רוצים למצוא בכתבי הקודש הסברים מיוחדים כלשהם או תעלומות עמוקות יותר. הם רוצים לחקור את כתבי הקודש ולמצוא בהם רקע לעבודתו של יהוה בעם ישראל, או רקע לעבודתו של ישוע ביהודה, או תעלומות נוספות שאיש עוד לא מכיר. גישתם של בני האדם לכתבי הקודש היא גישה של אובססיה ואמונה, ואיש לא יכול להבין לגמרי את הסודות או המהות של כתבי הקודש. משום כך, התוצאה היא שכיום, לבני האדם עדיין יש תחושת קסם בל-תתואר בכל הנוגע לכתבי הקודש. יתרה מזאת, יש להם אובססיה לכתבי הקודש והם מאמינים בהם. כיום, כולם רוצים למצוא בכתבי הקודש את הנבואות על אחרית הימים, ולגלות מכתבי הקודש איזו עבודה אלוהים עושה באחרית הימים ומה הם האותות לבוא אחרית הימים. על כן, הם עובדים את כתבי הקודש בלהט רב יותר, וככל שאחרית הימים מתקרבת, כך הם מקבלים יותר את הנבואות שבכתבי הקודש, ובמיוחד את אלה על אחרית הימים. יש להם כזו אמונה עיוורת בכתבי הקודש וכזה אמון בכתבי הקודש שהם לא רוצים כלל לחפש את עבודתה של רוח הקודש. בתפיסותיהם של בני האדם, הם חושבים שרק כתבי הקודש יכולים להביא לעבודתה של רוח הקודש, שרק בכתבי הקודש אפשר למצוא את עקבותיו של אלוהים, שרק בכתבי הקודש מסתתרות התעלומות של עבודתו של אלוהים. בני האדם מאמינים שרק כתבי הקודש – ולא אף ספר אחר או אף בן אדם – יכולים להבהיר הכל על אלוהים ועל כלל עבודתו, שכתבי הקודש יכולים להביא את עבודת השמיים לארץ, ושכתבי הקודש יכולים גם לפתוח וגם לחתום את העידנים. משום התפיסות האלה, בני האדם לא ממהרים לחפש את עבודתה של רוח הקודש. לכן, בלי קשר לאופן שבו כתבי הקודש עזרו לבני האדם בעבר, הם הפכו למכשול לעבודה הנוכחית של אלוהים. ללא כתבי הקודש, בני האדם יכולים לחפש את עקבותיו של אלוהים בכל מקום, אך כיום, עקבותיו כביכול מוגבלים לכתבי הקודש. לכן הרחבת עבודתו הנוכחית הפכה קשה כפליים, והפכה למאבק ללא סוף. כל זאת משום הפרקים הידועים והאמרות הידועות מכתבי הקודש, ומשום הנבואות השונות בכתבי הקודש. כתבי הקודש הפכו לאליל בדעתם של בני האדם – הם הפכו לחידה במוחם. בני האדם פשוט לא מסוגלים להאמין שאלוהים יכול לעבוד במנותק מכתבי הקודש, הם לא מסוגלים להאמין שבני אדם יכולים למצוא את אלוהים מחוץ לכתבי הקודש, וקל וחומר שהם לא יכולים להאמין שאלוהים יכול להיפרד מכתבי הקודש במהלך עבודתו הסופית ולהתחיל מחדש. זו מחשבה שלא תעלה על הדעת עבור בני האדם – הם לא יכולים להאמין בכך והם גם לא יכולים לדמיין זאת. כתבי הקודש הפכו למכשול גדול עבור בני האדם לקבלת עבודתו החדשה של אלוהים, והם מקשים על הרחבת העבודה החדשה הזו. לפיכך, אם לא תבינו את הסודות של כתבי הקודש, לא תוכלו להצליח להפיץ את הבשורה, ולא תוכלו לשאת עדות על העבודה החדשה. על אף שכיום, אתם לא קוראים את כתבי הקודש, אתם בכל זאת מחבבים אותם עד מאוד. כלומר כתבי הקודש אומנם לא בידיכם, אך רבות מהתפיסות שלכם נובעות מהם. אתם לא מבינים את מקורותיהם של כתבי הקודש, או את הסודות על שני השלבים הקודמים בעבודתו של אלוהים. על אף שאתם לא אוכלים ושותים את כתבי הקודש, עליכם להבין את כתבי הקודש, ועליכם לרכוש ידע נכון על כתבי הקודש. רק כך תוכלו לדעת מהי תוכנית הניהול בת 6,000 השנים של אלוהים. אתם תשתמשו בדברים האלה כדי לשכנע בני אדם, כדי לגרום להם להכיר בכך שהזרם הזה הוא הדרך האמיתית, כדי לגרום להם להכיר בכך שהנתיב שאתם צועדים בו כיום הוא נתיב האמת, ושרוח הקודש היא שמכוונת אותו, ולא בן-אנוש כלשהו. 

ברק ממזרח | דבר אלוהים | האם אתם מאמינים באלוהים באמת?


האם אתם מאמינים באלוהים באמת?

אולי המסע של אמונתכם באלוהים נמשך כבר יותר משנה או שנתיים, ואולי במשך השנים האלה עברתם מצוקות רבות בחייכם. או אולי לא הייתם במצוקה כלל, אלא זכיתם לחסד רב. כמו כן ייתכן שלא חוויתם לא מצוקה ולא חסד, אלא פשוט חייתם חיים רגילים מאוד. כך או כך, אתם עדיין חסידי האל. לכן בואו נתקשר בנושא הצעידה בעקבות אלוהים. עם זאת, חשוב לי להזכיר לכל מי שקורא את הדברים האלה שדבר האל מכוון אל כל מי שמכיר באל וצועד בעקבות האל, ולא את כל בני האדם לרבות מי שלא מכיר באלוהים. אם אתם מאמינים שאלוהים מדבר אל ההמון, אל כל בני האדם בעולם, דבר האל לא ישפיע עליכם כלל. לכן עליכם לנצור את כל הדברים קרוב ללבכם, ולא למקם את עצמכם מחוץ לתחומם. בכל מקרה, בואו נדבר על מה שקורה אצלנו בבית.

3.18.2018

מוסיקת גוספל "לולא הושיעני אלוהים" (סרטון מוסיקלי רשמי)


ברק ממזרח | מוסיקת גוספל "לולא הושיעני אלוהים" (סרטון מוסיקלי רשמי)

לולא הושיעני אלוהים, הייתי נע ונד בעולם, נאבק קשות וכאוב בחטא, כל יום עגום, חסר תקוה. לולא הושיעני אלוהים, הייתי עדיין נדרס ברגליו של השטן, לכוד בחטא ובהנאותיו, בור באשר למה שיהיו חיי. לולא הושיעני אלוהים, הייתי כאן היום בלי ברכותיי, מבלי דעת למה להמשיך לחיות או מהי משמעות חיינו. לולא הושיעני אלוהים, הייתי עדיין מבולבל באמונתי, מעביר את ימיי בחלל ריק, לא אדע במי אתן אמונתי. סוף סוף הבנתי, שידי אלוהים האוהבות אוחזות בידיי בהולכנו. לעולם לא אתעה בדרכי, כי במסלול הנפלא הזה אשאר. סוף סוף הבנתי את כוונת אלוהים ורצינותו כלפי האדם. רשמים כוזבים הוסרו לחלוטין, את בשרי ואת נשמתי לאלוהים אתן. לולא הושיעני אלוהים, הייתי כאן היום בלי ברכותיי, מבלי דעת למה להמשיך לחיות או מהי משמעות חיינו. לולא הושיעני אלוהים, הייתי עדיין מבולבל באמונתי, מעביר את ימיי בחלל ריק, לא אדע במי אתן אמונתי. סוף סוף הבנתי, שידי אלוהים האוהבות אוחזות בידיי בהולכנו. לעולם לא אתעה בדרכי, כי במסלול הנפלא הזה אשאר. סוף סוף הבנתי את כוונת אלוהים ורצינותו כלפי האדם. רשמים כוזבים הוסרו לחלוטין, את בשרי ואת נשמתי לאלוהים אתן. מתוך "עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים"

עוד

כנסיית האל הכול יכול - הבשורה של ממלכת השמים

הברק ממזרח - בשורת אחרית הימים של האל הכול יכול 


3.17.2018

מזמור דברי אלוהים | אהבת אלוהים ומהותו מעולם לא היו אנוכיות


ברק ממזרח | מזמור דברי אלוהים | אהבת אלוהים ומהותו מעולם לא היו אנוכיות

אלוהים נותן את מיטבו, את צידו הכי טוב הוא נותן. את הדברים הטובים, הכי הכי טובים הוא נותן, נותן את מיטבו. לעולם אינו מגלה או חושף את סבלו. אלוהים—הוא סופג ומחכה בשקט. סִבֹּלֶת האל לא קרה או אדישה, היא גם לא סימן של חולשה. מהות האל ואהבתו לעולם אינן אנוכיות. אלוהים נותן את מיטבו, את צידו הכי טוב הוא נותן. את הדברים הכי טובים הוא נותן. עבור כל האנושות הוא סובל, הוא סובל בשקט. בשקט הוא נותן, נותן את מיטבו. לעולם אינו מגלה או חושף את סבלו. אלוהים—הוא סופג ומחכה בשקט. אלה ביטויי מהותו וטבעו, של מי הוא באמת: הבורא של כל הדברים. אלוהים נותן את מיטבו, את צידו הכי טוב הוא נותן. את הדברים הכי טובים הוא נותן. עבור כל האנושות הוא סובל, הוא סובל בשקט. בשקט הוא נותן,נותן את מיטבו, נותן את מיטבו, נותן את מיטבו. אלוהים נותן את מיטבו, את צידו הכי טוב הוא נותן. את הדברים הכי טובים הוא נותן. עבור כל האנושות הוא סובל, הוא סובל בשקט. בשקט הוא נותן, בשקט, בשקט הוא נותן. נותן את מיטבו, נותן את מיטבו. מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

עוד

האל הכול יכול - ביאת המשיח

כנסיית האל הכול יכולהבשורה של ממלכת השמים

3.16.2018

מזמור דברי אלוהים | רק הבורא מרחם על האנושות


ברק ממזרח | מזמור דברי אלוהים | רק הבורא מרחם על האנושות


I רק הבורא חולק עם האנושות קשר בלתי שביר של חמלה ואהבה. רק הוא מוקיר את כל בריאתו, כל בריאתו. כל מחשבותיו תמיד מכוונות לטובת האנושות. כל רגשותיו שלובים בקיומה. כל ביטוי למה שהינו ומה ששייך לו הוא למען האנושות. הכול למען האנושות.
II עמוק בלבבו, אלוהים מרגיש את כל פעולות בני האדם. רשעות ושחיתות בני האדם מעוררים את חמתו הצודקת וצערו. אך חרטת בני האדם גורמת לו לסלוח, חרטת בני האדם גורמת לו לעונג. הוא נע וממהר בכל רגע נתון. חרש חרש הוא מקדיש כל שנייה מחייו, ומוסר כל פיסה מחייו מבלי לומר דבר. הכול למען האנושות.
III הוא אינו יודע כיצד לרחם על חייו, אך מוקיר את האנושות. במו ידיו הוא עיצב את נס האנושות. הוא מעניק חמלה וסובלנות ללא תנאים או ציפייה לגמול, כדי שהאנושות תמשיך להתקיים תחת מבטו, כדי שיום אחד היא תישמע לו ותודה שהוא האל היחיד שמזין את בני האדם, ותודה שהוא האל היחיד. הא.... הוא מספק את חיי הבריאה, חיי הבריאה כולה, חיי הבריאה כולה. מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

עוד

כנסיית האל הכול יכול - הבשורה של ממלכת השמים

הברק ממזרח - בשורת אחרית הימים של האל הכול יכול



3.15.2018

ברק ממזרח | קול של אלוהים | המושיע כבר חזר על "ענן לבן"

המשיח, ישוע, יהוה, האמת, ברק ממזרח - ספרים,

המושיע כבר חזר על "ענן לבן"


במשך כמה אלפי שנים, האדם השתוקק לחזות בבואו של המושיע. האדם השתוקק לראות את ישוע המושיע על ענן לבן כשהוא יורד באופן אישי אל קרבם של בני האדם שערגו ונכספו אליו במשך אלפי שנים. האדם השתוקק למושיע שישוב ויתאחד עם בני האדם, כלומר לישוע המושיע שישוב אל בני האדם שהוא נפרד מהם למשך אלפי שנים. והאדם מקווה שהוא שוב יבצע את עבודת הגאולה שהוא עשה בקרב היהודים, יהיה רחום ואוהב כלפי האדם, ימחל לחטאי האדם, יישא את חטאי האדם ואף יישא את כל פשעיו של האדם ויגאל את האדם מחטא. הוא משתוקק לכך שישוע המושיע יהיה כמו שהיה בעבר – מושיע אהוב, נעים ונכבד שלעולם לא זועם כלפי האדם ולעולם לא מוכיח את האדם. המושיע הזה מוחל לכל חטאי האדם ונושא אותם על גבו, ואפילו מת שוב על הצלב למען האדם. מאז שישוע עזב, התלמידים שהיו חסידיו וכל הקדושים שזכו לישועה הודות לשמו נכספו אליו נואשות וחיכו לו. כל בני האדם שזכו לישועה בחסדו של ישוע המשיח במהלך עידן החסד, נכספו ליום המשמח במהלך אחרית הימים שבו ישוע המושיע יבוא על ענן לבן ויופיע בקרב בני האדם. מובן שזוהי גם משאלתם הקולקטיבית של כל בני האדם שמקבלים את שמו של ישוע המושיע כיום. ברחבי תבל, כל בני האדם שיודעים על הישועה של ישוע המושיע נכספו נואשות להופעתו הפתאומית של ישוע המשיח, כדי שהוא יגשים את הדברים שאמר ישוע כשהוא היה על פני האדמה: "בוא אבוא באותו אופן שבו עזבתי." האדם מאמין שלאחר הצליבה והתחייה, ישוע חזר לשמיים על ענן לבן, ותפס את מקומו לימינו של אל עליון. בדומה לכך, האדם סבור שישוע ישוב וירד על ענן לבן (הענן הזה מתייחס לענן שישוע רכב עליו כשהוא חזר לשמיים), אל קרבם של בני האדם שנכספו אליו נואשות במשך אלפי שנים, ושדמותו ולבושו יהיו כמו אלה של היהודים. אחרי שהוא יופיע בפני האדם, הוא יעניק לו מזון ויגרום למים חיים לפרוץ ממנו, הוא יחיה בקרב בני האדם, ויהיה מלא חסד ואהבה, חי וקיים וכיוצא באלה. אולם ישוע המושיע לא עשה זאת. הוא עשה בדיוק את ההיפך ממה שהאדם תפס. הוא לא בא אל בני האדם שנכספו לשובו, והוא לא התגלה לכל בני האדם כשהוא רכוב על הענן הלבן. הוא כבר הגיע, אך האדם לא מכיר אותו, והוא לא מודע לבואו. האדם רק ממתין לו ללא מטרה, מבלי לדעת שהוא כבר ירד על ענן לבן (הענן שהוא רוח הקודש, דברי האל וכלל טבעו וכל מהותו), וכיום הוא נמצא בקרב קבוצה של מתגברים שהוא ייצור במהלך אחרית הימים. האדם לא יודע זאת: על אף שישוע המושיע הקדוש מלא חיבה ואהבה לאדם, איך הוא יוכל לעבוד ב"מקדשים" המאוכלסים בזוהמה וברוחות טמאות? על אף שהאדם ממתין לבואו, איך ייתכן שהוא מתגלה לבני האדם שאוכלים את בשר הרשעים, ששותים את דם הרשעים, ושלובשים את בגדי הרשעים, שמאמינים בו אך לא מכירים אותו, ואשר סוחטים אותו ללא-הרף? האדם יודע רק שישוע המושיע מלא באהבה וחמלה, ושהוא קורבן החטאת המלא בגאולה. אולם אין לאדם מושג שהוא גם אלוהים עצמו, השופע צדק, מלכותיות, חרון אף ומשפט, ושיש לו סמכות ושהוא מלא כבוד. על כן, על אף שהאדם נכסף ומשתוקק בכיליון עיניים לשובו של הגואל, ואפילו אם תפילות האדם מרגשות את השמיים, ישוע המושיע לא מתגלה למי שמאמין בו אך לא מכיר אותו.

3.14.2018

מזמור דברי אלוהים | רחמנותו של אלוהים שופעת וחמתו עמוקה


ברק ממזרח | מזמור דברי אלוהים | רחמנותו של אלוהים שופעת וחמתו עמוקה


זה כה אמיתי ונכון שחמלת האל וסובלנותו קיימות, אך כאשר הוא מתיר את חמתו, קדושתו וצדקו, הוא גם מגלה לבני האדם צד באלוהים שלא סובל שום עלבון. כשבני האדם יכולים ללכת בדרכו של אלוהים ולהישמע להוראותיו באמת, וכשהם פועלים בהתאם לדרישותיו של אלוהים, חמלתו של אלוהים כלפי בני האדם שופעת ועשירה. כשבני האדם נמלאים שחיתות, נמלאים שנאה ועוינות כלפי אלוהים, הוא יגלה זעם עמוק. ומה תהיה מידת זעמו? חמתו תימשך עד שהוא לא יראה עוד, לא יראה עוד את מעשיהם המרושעים של בני האדם והתנגדותם, עד הללו ייעלמו מנגד עיניו. ומה תהיה מידת זעמו? חמתו תימשך עד שהוא לא יראה עוד, לא יראה עוד את מעשיהם המרושעים של בני האדם והתנגדותם, עד שהללו ייעלמו מנגד עיניו. רק אז ייעלם זעמו של אלוהים. לא חשוב מי הוא האדם, אם לבו התרחק מאלוהים ודחה את אלוהים מתוך כוונה לעולם לא לשוב, אז מבלי להתחשב באופן שבו, לכאורה או ברצון, הוא רוצה לעבוד את אלוהים, ללכת בדרכו ולהישמע לו בגופו או במחשבותיו, ברגע שבו דחה לבו את אלוהים, חמתו של אלוהים תותר ללא הפסק. אם אלוהים יתיר את זעמו, לאחר שנתן לבני האדם שפע של הזדמנויות, לא יהיה ניתן לקחת אותו בחזרה, ואלוהים לעולם לא יהיה עוד, הוא לעולם לא יהיה עוד רחמן וסובלני כלפי אדם כזה! זהו צד אחד בטבעו של אלוהים שלא סובל שום עלבון. אלוהים הוא סובלני ורחמן כלפי דברים נעימים, יפים וטובים. הוא זועם עמוקות כלפי דברים מרושעים, זדוניים ומלאי חטא, כך שחמתו אינה פוסקת, חמתו אינה פוסקת. אלה הם שני ההיבטים העיקריים בטבעו של אלוהים, ואלוהים גילה אותם מהתחלה ועד סוף: חמלה שופעת וחמה עמוקה. זהו צד אחד בטבעו של אלוהים שלא סובל שום עלבון. אלוהים הוא סובלני ורחמן כלפי דברים נעימים, יפים וטובים. הוא זועם עמוקות כלפי דברים מרושעים, זדוניים ומלאי חטא, כך שחמתו אינה פוסקת, חמתו אינה פוסקת. אלה הם שני ההיבטים העיקריים בטבעו של אלוהים, ואלוהים גילה אותם מהתחלה ועד סוף: חמלה שופעת וחמה עמוקה.
מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

עוד

כנסיית האל הכול יכול - הבשורה של ממלכת השמים

הברק ממזרח - בשורת אחרית הימים של האל הכול יכול