菜單

4.30.2019

27. מה שטמון מאחורי שקרים

שיאוג'ינג העיר הזה, מחוז שאנדונג
בכל פעם שראיתי את דברי האל קוראים לנו להיות אנשים ישרים ולדבר בצורה מדויקת, חשבתי, "אין לי כל בעיה לדבר בצורה מדויקת. האם אין זה פשוט לקרוא לדבר בשמו ולתאר את הדברים כפי שהם? האין זה קל? מה שתמיד הרגיז אותי בעולם הזה היו אנשים שמגזימים בדיבורם". בגלל זה חשתי בטוחה בעצמי מאוד, וחשבתי שאין לי כל בעיה בעניין הזה. אולם רק בשל חשיפתו של אלוהים גיליתי שמבלי להיכנס אל האמת או לשנות את טבעו, אדם אינו יכול בשום אופן לדבר בצורה מדויקת.

4.29.2019

25. חשיבות התיאום בשירות

מאי ג'יאה העיר ג'ינאן, מחוז שאנדונג
לאחרונה, הכנסייה פרסמה הסכם עבודה הדורש ממנהיגי הכנסייה מכל הרמות לחבור לשותף (עמית שיעבוד לצדם). לאחר החזרת הנהלת הכנסייה להרכב המקורי שלה, נוצרה שותפות בכל רמה של מנהיגים בבית האל. באותו זמן חשבתי שזה היה הסדר טוב. הייתי ברמה נמוכה והייתה לי עבודה רבה; הייתי זקוקה לשותף שיעזור לי להשלים את כל סוגי העבודה בכנסייה שלי.

4.28.2019

24. ראיתי בבירור את שיעור קומתי האמתי

ברק ממזרח - ספרים
דינג צ'יאנג העיר טנגז'ו, מחוז שאנדונג
בפגישת מנהיגי הכנסייה שבה השתתפתי, אמרה מנהיגת כנסייה שזה עתה נבחרה: "אין לי שיעור קומה מספק. אני מרגישה שאיני מתאימה למלא חובה זו. דברים כה רבים מלחיצים אותי, עד כדי כך שלא הצלחתי להירדם במשך מספר ימים ולילות ברציפות..." באותו זמן נשאתי בעול ברדיפתי אחר אלוהים, ולכן אמרתי לה: "כל עבודה מבוצעת על ידי אלוהים; האדם רק משתף פעולה מעט. 

4.27.2019

23. הבנת ההינצלות

ברק ממזרח - ספרים-הכרת אלוהים
לין צ'ינג העיר צ'ינגזו, מחוז שאנדונג
באותן שנים שבהן הייתי חסידה של אלוהים ויתרתי על הנאות ממשפחתי ועל הנאות הבשר, והייתי עסוקה כל היום בכנסייה במילוי חובתי. לכן האמנתי שכל עוד איני נוטשת את העבודה בכנסייה שהופקדה בידי, איני בוגדת באלוהים, איני עוזבת את הכנסייה והולכת בדרכי האל עד הסוף, אלוהים יחוס עליי ויציל אותי. כמו כן האמנתי שהלכתי בנתיב ישועתו של אלוהים, ושכל מה שהיה עליי לעשות היה ללכת בדרכו עד הסוף.

4.26.2019

22. דברי אלוהים העירו אותי

מיאו קסיאו העיר חינאן, מחוז שנדונג
בעבר נהגתי תמיד לחשוב שכאשר אלוהים אומר "אתם בובות על חוט ובוגדים הבורחים מכס המלכות הלבן הגדול" הוא מתייחס למי שמקבל שלב זה של עבודה, אך בסופו של דבר נסוג מכיוון שאינו מוכן לשאת את סבל ייסוריו ושיפוטו. לכן, כשראיתי אחים ואחיות נסוגים מנתיב זה מסיבה כלשהי, לבי היה מתמלא בבוז כלפיהם: הנה עוד בובה על חוט, בוגד הנמלט מהכיסא הלבן הגדול שיקבלו ושיקבל את עונשו של האל. בתוך כך הרגשתי שאני מתנהג כראוי בכך שקיבלתי עליי את שיפוטו של אלוהים, וכי אני קרוב למדי לזכות בישועתו של אלוהים.

4.25.2019

20. מי מכיר את ליבו האימהי של אלוהים?

קינגזין עיר ז'נגז'ו, מחוז חנאן
באשר להיבט האמת "אלוהים צודק", מאז ומתמיד הבנתי אותו באופן די אבסורדי. חשבתי שכל עוד מישהו מגלה שחיתות בעבודתו או מבצע עבירות המסבות נזק לעבודת הכנסייה, אותו אדם יקבל כגמולו, יאבד את תפקידו או ייענש. זהו הצדק של אלוהים. לאור הבנה שגויה זו, בנוסף לפחד לאבד את תפקידי עקב ביצוע שגיאות בעבודתי, חשבתי על שיטה "חכמה": אם אני טועה, אני מנסה לעשות הכול כדי שדבר טעותי לא יגיע תחילה למנהיגים, מנסה במהירות לפצות על כך בעצמי ועושה את המרב כדי לתקן את הטעות. 

4.24.2019

19. השתחררות מאזיקי הרוח

וו וון, העיר ז'נגז'ו, מחוז חנאן
הייתי אדם חלש עם אופי רגיש. כשלא האמנתי באלוהים, לעתים קרובות הייתי עצוב ומוטרד מדברים שקרו בחיים שלי. היו מקרים רבים כאלו, ותמיד הרגשתי שהחיים שלי קשים; בחיי לא הייתה כל שמחה, ובלבי לא היה שום אושר. אחרי שהתחלתי להאמין באלוהים, היה פרק זמן שבו הייתי שמח ושליו במיוחד, אבל לאחר מכן חזרתי להרגיש שוב כמו בעבר. לא יכולתי להבין למה אני תמיד מרגיש כך.

4.23.2019

15. לא קל להכיר את עצמך באמת

ברק ממזרח - ספרים
ז'אנג רוי, העיר האנגז'או, מחוז ז'ג'יאנג
מתוך דברי האל, ראיתי שאלוהים מחבב אנשים ישרים ומתעב רמאים, ושרק אנשים ישרים יזכו לשבחיו. לכן ביקשתי להיות אדם ישר, לתרגל במודע לדבר באופן מדויק, להיות אובייקטיבי ומעשי, ולבקש את האמת מתוך העובדות בעת שדיווחתי על בעיות וסוגיות. בעבודתי, בין אם היה מדובר בטעות או במחדל, העברתי את הדברים בפרטי-פרטים למנהיג. גם ניתחתי וחשפתי באופן מודע את שחיתותי שלי. בכל פעם שיישמתי זאת, הרגשתי שעברתי שינויים מסוימים ושקיבלתי טעימה קטנה מהיות דמותו של אדם ישר.

4.22.2019

14. אין לשפוט את טבע האדם על פי מראה עיניים

יאנג רוי העיר יוצי, מחוז שאנצ'י
יום אחד שמעתי לפתע שאבי גורש מן הכנסייה. הייתי המום לגמרי בזמנו ולא יכולתי להבין זאת. בלבי, אבי היה האדם הנפלא ביותר בעולם. הגם שמזגו היה רע, הוא דאג לי ולאחיותיי ומעולם לא הכה אותנו או נזף בנו. למרות הקשיים של משפחתנו, הוא לא הרשה לנו לחוש טינה, גם אם נדרשנו לסבול רבות. 

4.21.2019

13. הבנת רצון האל בעודך שקוע בקשיים

ברק ממזרח - ספרים-תפילה
שיאו רוי, פנז'יואה, מחוז סצ'ואן
כשהטפתי לבשורת האל נתקלתי במנהיגי זרמים דתיים שהעידו עדות שקר על מנת להתנגד ולהפריע, וקראו למשטרה. דבר זה הוביל לכך שאלה להם הטפתי לא העזו לבוא בקשר עמנו, ולכך שאלה שזה עתה קיבלו את הבשורה לא יכלו לשים את מבטחם בעבודת האל. כשעבדתי קשה מאד אבל התוצאות היו ירודות, חשבתי: העבודה של הפצת הבשורה היא כה קשה לביצוע. היה יכול להיות נפלא אילו האל היה רק מראה כמה נסים ומעניש את אלה הנושאים עדות שקר, כמו גם את אלה המתנגדים ברצינות לעבודת האל, כדי להראות לאלה שהלכו שולל. 

4.20.2019

11. מהות הנקמה האישית

ז'או לי העיר שינטאי, מחוז שאנדונג
לפני זמן מה, היינו צריכים לתכנן מחוזות באזור שלנו, ועל פי עקרונות בחירת המנהיגים שלנו, היה אח אחד שהיה מועמד מתאים יחסית. התכוננתי לקדם אותו להיות מנהיג מחוז. יום אחד כשפטפטתי עם האח הזה, הוא ציין כי הוא חש שאני משתלט מדי בעבודתי, אינטנסיבי מדי, ושאין הנאה רבה במפגש אתי... כששמעתי זאת, חשתי שמזלזלים בי. הרגשתי נורא; מיד פיתחתי דעה מסוימת כלפי האח הזה, ולא תכננתי עוד לקדם אותו להיות מנהיג מחוז.

4.19.2019

10. אל תמציא תעלולים חדשים בשירות אלוהים

ברק ממזרח - ספרים-הכרת אלוהים
הווי העיר ז'ואנגז'ה, מחוז ליאונינג
זה עתה נבחרתי ליטול על עצמי את האחריות של מנהיג כנסייה. אולם לאחר תקופה של עבודה קשה, לא רק שעבודת הפצת הבשורה של הכנסייה הייתה בינונית למדי, אלא שאחיי ואחיותיי בקבוצה של הפצת הבשורה חיו גם הם בשליליות ובחולשה. נוכח מצב זה, לא יכולתי עוד לכלוא את רגשותיי. איך בשם כל הקדושים אוכל להחיות מחדש את עבודת הפצת הבשורה? 

4.18.2019

9. אני רואה את הנתיב להכרת אלוהים

ברק ממזרח - ספרים-הכרת אלוהים
שיאוקו העיר צ'אנגז'י, מחוז שאנגשי
באחד הימים ראיתי את הקטע הבא מדברי אלוהים בחיבור "כיצד פטרוס הכיר את ישוע": "עם הזמן, בהיותו חסיד של ישוע, פטרוס התבונן בו והפנים כל היבט של חייו: מעשיו, דבריו, תנועותיו והבעותיו. …מאז שחבר לישוע, פטרוס גם הבין שאופיו היה שונה מזה של אדם מן השורה. הוא תמיד נהג ביציבות ולעולם לא בחופזה, מעולם לא הפליג או המעיט בחשיבותו של נושא, וניהל את חייו באופן רגיל ומעורר הערכה גם יחד.

4.17.2019

8. ההבנה שהלכתי בדרך הפרושים

ברק ממזרח - ספרים-באמונתי
ווסין העיר טאיוואן, מחוז שאנשי
אחד הנושאים שתמיד דנו בו בהתקשרויות קודמות הוא הנתיבים שבהם הלכו פטרוס ופאולוס. אומרים שפטרוס הקדיש תשומת לב להכרת עצמו ואלוהים ושהוא היה אדם שאלוהים אישר, ואילו פאולוס הקדיש תשומת לב אך ורק לעבודתו, למוניטין ולמעמד שלו, ושהוא היה אדם אותו אלוהים תיעב. תמיד פחדתי ללכת בנתיב של פאולוס, ולכן אני בדרך כלל קוראת את דברי אלוהים על חוויותיו של פטרוס כדי לראות איך הוא בסופו של דבר הכיר את אלוהים. 

4.16.2019

7. רוח מתנשאת לפני נפילה

באיישואה, העיר שניאנג
עקב דרישת עבודה, הועברתי לתחום עבודה אחר. באותו זמן הייתי אסירת תודה לאלוהים. הרגשתי שחסר לי כל כך הרבה, אך באמצעות העידוד הנשגב של אלוהים, ניתנה לי ההזדמנות למלא את חובתי בתחום עבודה כל כך נפלא. נשבעתי לאלוהים בלבי: אעשה ככל יכולתי כדי להשיב לאלוהים כגמולו.

4.15.2019

6. שירות שכזה הוא בזוי באמת

ברק ממזרח - ספרים-הכרת אלוהים
דינג נינג העיר היזה, מחוז שנדונג
במהלך הימים האחרונים ארגנה הכנסייה שינוי בעבודתי. כשקיבלתי את המטלה החדשה הזו חשבתי, "עליי לנצל את ההזדמנות האחרונה הזו לזמן פגישה עם אחיי ואחיותיי, לדבר איתם בבירור על עניינים שונים ולהיפרד מהם ברוח טובה". לכן נפגשתי עם מספר דיאקונים, ובתום זמננו יחד אמרתי, "התבקשתי לעזוב כאן ולעבור לעבודה אחרת. 

4.14.2019

מי ששומע לאלוהים בלב טהור ייפול לבטח בנחלתו


ברק ממזרח - דקלומי דבר האלוהים-מי ששומע לאלוהים בלב טהור ייפול לבטח בנחלתו
עבודתה של רוח הקודש משתנה מיום ליום ומעפילה מעלה ומעלה בכל שלב; הגילוי של מחר עולה על הגילוי של היום, בעלייה מתמדת עם כל שלב. כזו היא העבודה שבאמצעותה אלוהים עושה את האדם למושלם. אם האדם אינו מסוגל לעמוד בקצב, הוא עלול להישאר נטוש מאחור בכל רגע. אם אין לאדם לב ממושמע, הרי שהוא לא יכול לפסוע בעקבות אלוהים עד לסוף הדרך. העידן הישן חלף ועכשיו אנחנו בעידן חדש. ובעידן חדש יש לעשות עבודה חדשה. 

4.13.2019

ההבדל המהותי בין האל בהתגלמותו כבשר ודם ובני אדם שהאל משתמש בהם


ברק ממזרח - דקלומי דבר האלוהים-ההבדל המהותי בין האל בהתגלמותו כבשר ודם ובני אדם שהאל משתמש בהם
במשך שנים רבות רוח האל עבדה באופן חקרני עלי אדמות. במרוצת הדורות, אלוהים השתמש בכל כך הרבה בני אדם כדי לעשות את עבודתו. עם זאת, לרוח האל עדיין אין מקום מנוחה מתאים. לכן אלוהים פועל דרך בני אדם שונים העושים את עבודתו ועל פי רוב הוא משתמש בבני אדם כדי לעשות אותה. כלומר בכל השנים האלה, עבודת האל מעולם לא נפסקה. היא ממשיכה דרך בני האדם, ברציפות עד היום. על אף שאלוהים אמר כל כך הרבה ועשה כל כך הרבה, האדם עדיין לא מכיר את אלוהים, משום שאלוהים לא הופיע בפני האדם ומשום שהוא חסר צורה. 

4.12.2019

מהותו של המשיח היא ציות לרצון האב שבשמיים


ברק ממזרח - דקלומי דבר האלוהים-מהותו של המשיח היא ציות לרצון האב שבשמיים
האל בהתגלמותו כבשר ודם נקרא המשיח, והמשיח הוא הבשר שעוטה רוח האל. בשר זה שונה מכל אדם העשוי בשר ודם. הבדל זה נובע מהעובדה שהמשיח הוא לא בשר ודם, אלא התגלמותה של רוח האל. יש בו גם אנושיות רגילה וגם אלוהות מוחלטת. אף בן אדם אינו ניחן באלוהות של המשיח. האנושיות הרגילה שלו מקיימת את כל הפעילויות הרגילות שלו בבשר, בעוד שהאלוהות שלו מבצעת את העבודה של אלוהים עצמו. בין אם זה האנושיות או האלוהות שלו, שתיהן מתמסרות לרצונו של האב שבשמיים. מהותו של המשיח היא הרוח, כלומר, האלוהות. 

4.11.2019

רק אלו שמכירים את אלוהים יכולים לשמש עדות לאלוהים


האלוהים-רק אלו שמכירים את אלוהים יכולים לשמש עדות לאלוהים
זהו חוק שמיימי ועיקרון ארצי להאמין באלוהים ולהכירו, והיום – בעידן שבו אלוהים המתגלם בבשר ודם מוציא לפועל את עבודתו באופן אישי – זהו זמן טוב במיוחד להכיר את אלוהים. ריצוי אלוהים מושג רק על ידי הבנת רצונו של אלוהים, וכדי להבין את רצון אלוהים הכרחי להכיר את אלוהים. ידע זה אודות אלוהים הוא החזון שכל המאמינים באלוהים צריכים לאמץ; זהו הבסיס של אמונת האדם באלוהים. אם אין לבני האדם ידע זה, אזי אמונתם באלוהים מעורפלת ומסתמכת על תיאוריה ריקה מתוכן. 

4.10.2019

רק מי שמכיר את אלוהים ואת עבודתו יכול לְרַצות את אלוהים


האלוהים-רק מי שמכיר את אלוהים ואת עבודתו יכול לְרַצות את אלוהים
יש שני חלקים לעבודתו של האל בהתגלמותו כבשר ודם. בפעם הראשונה שהוא התגלם כבשר ודם, בני האדם לא האמינו בו ולא הכירו אותו ומסמרו את ישוע לצלב. גם בפעם השנייה, בני האדם לא האמינו בו, ועל אחת כמה וכמה לא הכירו אותו, ושוב מסמרו את ישוע לצלב. האין האדם אויבו של אלוהים? אם האדם לא מכיר את אלוהים, כיצד יוכל האדם להיות מקורב לאלוהים? וכיצד הוא יוכל להיות כשיר להעיד על אלוהים? אהבת האל, עבודת האל, כיבוד האל – האם כל אלה אינם שקר וכזב? 

4.09.2019

רק אהבת האל היא אמונת אמת באלוהים


ברק ממזרח - דקלומי דבר האלוהים-רק אהבת האל היא אמונת אמת באלוהים
כיום, כשאתם רוצים לאהוב את אלוהים ולהכיר אותו, מצד אחד, עליכם לעבור מצוקה וזיכוך, ומצד שני, עליכם לשלם מחיר. אף לקח לא מעמיק כמו הלקח של אהבת האל, ואפשר לומר שהלקח שבני האדם לומדים מחיים שלמים של אמונה הוא איך לאהוב את אלוהים. כלומר, אם אתם מאמינים באלוהים, עליכם לאהוב את אלוהים. אם אתם רק מאמינים באלוהים אך אתם לא אוהבים אותו, ולא הכרתם את אלוהים, ומעולם לא אהבתם את אלוהים אהבת אמת בכל לבכם, הרי שאמונתכם באלוהים חסרת כל תועלת. 

4.08.2019

הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל חלק 2


ברק ממזרח - דקלומי דבר האלוהים-הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל חלק 2
עבודתו של אלוהים עצמו היא החיזיון שהאדם חייב להכיר, משום שהאדם לא יכול לבצע את עבודת האל והאדם לא מחזיק בה. שלושת שלבי העבודה מרכיבים את כלל ניהולו של אלוהים, וזה החיזיון הגדול ביותר שהאדם צריך להכיר. אם האדם לא מכיר את החיזיון האדיר הזה, קשה לו להכיר את אלוהים וקשה לו להבין את רצונו של אלוהים, ויתרה מכך, הנתיב שבו האדם צועד הופך ליותר ויותר מפרך. ללא חזיונות, האדם לא היה מצליח להגיע עד הלום. 

4.07.2019

הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל חלק 1


ברק ממזרח - דקלומי דבר האלוהים-הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל חלק 1
עבודת ניהול האנושות נחלקת לשלושה שלבים, ופירוש הדבר הוא שעבודת הושעת האנושות נחלקת לשלושה שלבים. שלושת השלבים האלה לא כוללים את עבודת בריאת העולם – אלה הם שלושת השלבים של העבודה בעידן החוק, עידן החסד ועידן המלכות. עבודת בריאת העולם הייתה עבודת יצירת האנושות כולה. זו לא הייתה עבודת הושעת האנושות ואין לה כל קשר לעבודת הושעת האנושות, מפני שכאשר העולם נברא, השטן טרם השחית את האנושות, ולכן לא היה צורך בביצוע עבודת הושעת האנושות.

4.06.2019

ההצלחה או הכישלון תלויים בדרך שבה האדם צועד חלק 2


ברק ממזרח - דקלומי דבר האלוהים-ההצלחה או הכישלון תלויים בדרך שבה האדם צועד חלק 2
פטרוס הפך למושלם באמצעות חוויית הטיפול והזיכוך. הוא אמר, "עליי לרצות את רצונו של אלוהים בכל עת. בכל מעשיי, אני רק שואף לרצות את רצונות של אלוהים, וגם אם יומטו עליי ייסורים, וגם אם אשפט, אני עדיין אשמח לעשות זאת". פטרוס הקדיש את כל כולו לאלוהים, ועבודתו, דבריו וכל חייו נועדו כולם לאהוב את אלוהים. הוא היה אדם שחיפש קדושה, וככל שהוא חווה יותר דברים, כך גדלה אהבתו לאלוהים בעומק לבו. פאולוס, לעומתו, עשה רק עבודה כלפי חוץ, ועל אף שגם הוא עבד קשה, מאמציו הוקדשו לעשיית עבודתו כראוי כדי לזכות בגמול. 

4.05.2019

ההצלחה או הכישלון תלויים בדרך שבה האדם צועד חלק 1


ברק ממזרח - דקלומי דבר האלוהים-ההצלחה או הכישלון תלויים בדרך שבה האדם צועד חלק 1
רוב בני האדם מאמינים באלוהים למען הייעוד העתידי שלהם או למען הנאה זמנית. בקרב בני אדם שלא עברו אף טיפול, האמונה באלוהים היא למען הכניסה לשמים, כלומר למען זכייה בגמול. היא לא למען ההפיכה למושלם, או מילוי חובתו של ברוא אל. כלומר רוב בני האדם לא מאמינים באלוהים כדי למלא את אחריותם, או כדי להשלים את חובתם. נדירים המקרים שבהם בני אדם מאמינים באלוהים כדי לחיות חיים בעלי משמעות, ואין בני אדם שמאמינים שמכיוון שהאדם חי, עליו לאהוב את אלוהים לפי דין שמים ועקרון הארץ, ושזה ייעודו הטבעי של האדם. 

4.04.2019

דיון קצר על "מלכות אלף השנים הגיעה"


ברק ממזרח - דקלומי דבר האלוהים-דיון קצר על "מלכות אלף השנים הגיעה"
איך אתם רואים את חזון "מלכות אלף השנים"? יש כאלה שחושבים הרבה על הנושא ואומרים שמלכות אלף השנים תימשך בעולם אלף שנים. אם כך, אם חברי הכנסייה המבוגרים לא נשואים, האם הם חייבים להתחתן? למשפחה שלי אין כסף – האם אני צריך להתחיל הרוויח כסף? ... מהי מלכות אלף השנים? האם אתם יודעים? בני האדם קשי תפיסה והם סובלים קשיים רבים. למעשה, מלכות אלף השנים עדיין לא הגיעה באופן רשמי. במהלך השלב שבו אלוהים הופך בני אדם למושלמים, מלכות אלף השנים היא בסך הכל עולם בזעיר אלפין. 

4.03.2019

מלכות אלף השנים הגיעה


האם ראיתם את עבודתו של אלוהים בקרב קבוצת בני האדם הזו? אלוהים אמר שגם במלכות אלף השנים בני האדם חייבים לפעול על פי אמירותיו, ושגם בעתיד אמירותיו של אלוהים יכוונו באופן ישיר את חייו של האדם בארץ כנען הטובה. כשמשה היה במדבר, אלוהים דיבר אליו וציווה עליו פנים אל פנים. אלוהים שלח אל בני ישראל מהשמיים מזון, מן ומים להנאתם. כך גם כיום: אלוהים שלח דברי מזון ומשקה לבני האדם, להנאתם, והוא שלח גם קללות כדי לייסרם. כך מבצע אלוהים כל שלב של עבודתו באופן אישי.

4.02.2019

עידן המלכות הוא עידן הדבר


ברק ממזרח - דקלומי דבר האלוהים-עידן המלכות הוא עידן הדבר
בעידן המלכות, אלוהים משתמש בדברו כדי לפתוח בעידן חדש, לשנות את אופן עבודתו, ולבצע את העבודה המיועדת לעידן כולו. זה העיקרון שלפיו אלוהים עובד בעידן הדבר. הוא הפך לבשר ודם כדי לדבר מתוך נקודות מבט שונות, וכדי לאפשר לאדם לראות באמת את אלוהים, שהוא הדבר המופיע בבשר, ואת חוכמתו ומופלאותו. העבודה הזאת נעשית כדי להגשים טוב יותר את המטרות, שהן כיבוש האדם, הפיכת האדם למושלם וסילוק האדם. 

4.01.2019

עליכם להכין מספיק מעשים טובים למען ייעודכם


ברק ממזרח - דקלומי דבר האלוהים-עליכם להכין מספיק מעשים טובים למען ייעודכם
עשיתי עבודה רבה בקרבכם וכמובן גם נשאתי דברים. אך אני חש שדבריי ועבודתי לא מילאו לגמרי את מטרת עבודתי לאחרית הימים. שכן באחרית הימים, עבודתי לא נעשית למען בן אדם מסוים או עם מסוים – היא נעשית כדי להמחיש את טבעי הפנימי. אולם, ממגוון של סיבות – אולי מקוצר הזמן או מלוח הזמנים הקדחתני של עבודתי – טבעי לא אפשר לאדם להכיר אותי כלל ועיקר. לפיכך, צועד אני לעבר תוכניתי החדשה, עבודתי האחרונה, שתפתח דף חדש כדי שכל הרואים אותי יכו על חטא ויתייפחו ללא הפסק על קיומי.