菜單

10.12.2018

כיצד יש להבין את המשיחיות?

כנסיית האל הכול יכול ,ברק ממזרח ,סרטים חדשים 2018

ויגוואה(שר במחלקת העבודה העירונית של החזית המאוחדת): אני עובד למען החזית המאוחדת כבר הרבה שנים, ולמדתי על כל מיני אמונות דתיות. המשיחיות, הזרם הקתולי, הזרם האורתודוכסי, כל אלה הן דתות מסורתיות שמאמינות בישוע, אבל האמונה שלכם באל הכול יכול כל כך שונה. לפי מסמכי הממשל הקומוניסטי, כנסיית האל הכול יכול בכלל לא שייכת למשיחיות. אתם נושאים את הבשורה בפני פלגים שונים תחת השלט של 'המשיחיות' שלא מכירה בכם כפלג משיחי. לכן לעולם לא ארשה לכם להאמין באל הכול יכול. אתם יכולים רק להאמין במשיחיות, אם אתם רוצים. כך הרדיפה מטעם הממשלה תהיה קלה יותר. אם תיעצרו ותיכלאו בשל אמונתכם באל הכול יכול, חייכם יהיו בסכנה. הממשל הקומוניסטי כבר ראה שכל מי שמאמין באל הכול יכול מאמין במשיח של אחרית הימים, ושאלו הם תלמידיו ושליחיו של המשיח. הדברים שמהם הממשל הקומוניסטי חושש ביותר הם ההצהרות והעדויות שבספר 'הדבר מופיע בבשר' שאותן השמיע המשיח באחרית הימים, וגם הקבוצה הקשוחה הזאת של חסידי המשיח של אחרית הימים. אנחנו למדנו את תולדות המשיחיות. הדבר שממנו היהדות והאימפריה הרומית חששו ביותר היה תלמידיו ושליחיו של ישוע. לכן, כשאותם אנשים נתפסו, הם נענשו בהוצאה להורג בדרכים שונות. היום, אם לא יינקטו אמצעים כדי לדכא ולאסור לחלוטין על הקבוצה הזאת של חסידיו של המשיח של אחרית הימים, תוך פחות מכמה שנים, הם יטמיעו בקרבם את כל הקהילה הדתית. כבר עכשיו כמה פלגים משיחיים גדולים בסין כבר נטמעו בכנסיית האל הכול יכול. עמדת הממשל הקומוניסטי בנושא הזה מאוד ברורה. אלמלא פברק הממשל הקומוניסטי את דעת קהל ברמה מסוימת ורקח את תיק צ'או-יאה, ייתכן שיבוא היום שבו הקהילה הדתית בעולם תיטמע בכנסיית האל הכול יכול. ברגע שכנסיית האל הכול יכול תטמיע בתוכה את כל הקהילה הדתית, הדבר יזיק מאוד לשלטון המפלגה הקומוניסטית. לכן הוועדה המרכזית קבעה עמדה נחרצת לפיה יש לפרוס את כל הכוחות העומדים לרשותה כדי לאסור באופן מוחלט על כנסיית האל הכול יכול תוך פרק זמן קצר. אתם צריכים לדעת שהופעתו של הברק ממזרח לא רק כבשה את סין בסערה, אלא גם הכתה גלים גדולים בעולם. היות שביצעתם מהלך כל כך גדול, איך ייתכן שהממשל הקומוניסטי לא ייצא נגדכם במבצע כלל-ארצי של דיכוי ומעצרים? אם אתם מוכרחים להאמין באלוהים, אתם יכולים להאמין רק במשיחיות. אסור לכם במפורש להאמין באל הכול יכול. כנסיית האל הכול יכול לא שייכת למשיחיות. אתם לא יודעים את זה?

סיאוואי(משיחי): אבא, אתה כרגע הסברת את הסיבה היסודית לכך שהממשל הקומוניסטי מדכא את כנסיית האל הכול יכול, אך האם אתה יודע למה הפלגים העיקריים במשיחיות נטמעו בכנסיית האל הכול יכול? זה מפני שאנשים מכל הכיתות והפלגים שמעו את קולו של אלוהים. כשהם חזו בהופעתו ובעבודתו של האל הכול יכול, הם קבעו שישוע אדוננו שב, ולכן כולם החלו להאמין באל הכול יכול. אלו החדשות הנהדרות שמאמינים בכל רחבי הקהילה הדתית ייחלו להן מזמן. סיאוורי, בואי לעזור לי. אבא, המשיח של אחרית הימים הופיע כדי לעבוד. זה ברור מאליו שכל הכיתות והפלגים במשיחיות והזרם הקתולי יתחילו להאמין באל הכול יכול. זו גם רוח התקופה. די בכך כדי להוכיח שהן המשיחיות והן כנסיית האל הכול יכול נוצרו באמצעות עבודתו של אלוהים. המשיחיות שייכת לכנסייה המשיחית של עידן החסד, ואילו כנסיית האל הכול יכול שייכת לכנסייה המשיחית של עידן המלכות. שתיהן שייכות למשיחיות. למה הממשל הקומוניסטי מכחיש שכנסיית האל הכול יכול היא חלק מהמשיחיות? המפלגה הקומוניסטית היא מפלגה פוליטית אתיאיסטית, משטר שטני ששונא את האמת ומתנגד ביותר לאלוהים. מה היא יודעת על המשיחיות? מה מסמיך אותה לומר איזו כנסייה שייכת למשיחיות ואיזו כנסייה לא? הממשל הקומוניסטי לא יודע שום דבר על המשיחיות. איך הם מעיזים להוקיע את הכנסייה של אלוהים? האם זו לא התנהגות מחפירה לגמרי מצד הממשל הקומוניסטי, להתנהג כאילו הוא מבין דבר שאינו מבין?

סיאוורי(משיחי): בדיוק! הממשלה הקומוניסטית הצהירה בגלוי שהמשיחיות היא כת וקבעה שכתבי הקודש הם ספרים של כתות. היא החרימה והשמידה אינספור עותקים של כתבי הקודש, ואפילו השליכה לים עותקים של כתבי הקודש שנשלחו לסין מחו"ל. זו עובדה שידועה לכולם. עכשיו, כשהממשלה הקומוניסטית מגנה את כנסיית האל הכול יכול בתואנה שאינה שייכת למשיחיות, כל אדם עם כושר הבחנה מסוגל להבין במה מדובר. הממשל הקומוניסטי הסיני עשה כל דבר אפשרי כדי לגנות את כנסיית האל הכול יכול, וזאת כדי ליצור בסיס בדעת הקהל לדיכוי ואיסור על כנסיית האל הכול יכול, במטרה להשיג את מטרתו הבזויה שהיא לאסור על עבודתו של אלוהים ולהקים אזור אתיאיסטי בסין. זוהי כוונתו הזדונית של הממשל הקומוניסטי! אבא, אמרתי דברים נכונים?

סיאוואי: אבא, המפלגה הקומוניסטית היא מפלגה אתיאיסטית. מה הם יודעים על המשיחיות? המשיחיות נוצרה באמצעות הופעתו ועבודתו של ישוע אדוננו בהתגלמותו. היות שישוע אדוננו הוא המשיח, כל הכנסיות שמאמינות בו שייכות למשיחיות. ישוע אדוננו הבטיח שהוא יחזור. עכשיו ישוע אדוננו חזר, והוא האל הכול יכול בהתגלמותו. האל הכול יכול הוא המשיח באחרית הימים, ולכן מי שמאמין באל הכול יכול מאמין גם במשיח. כל מי שמאמין במשיח שייך למשיחיות. ישוע אדוננו והאל הכול יכול הם אלוהים שהתגלם כבשר ודם בשני מקרים נפרדים. הם אל אחד. לכן, אמונה בישוע אדוננו ואמונה באל הכול יכול שייכות שתיהן למשיחיות. מובן שכנסיית האל הכול יכול היא המשיחיות של ימינו. ליתר דיוק, באחרית הימים רק האמונה באל הכול יכול שייכת למשיחיות האמיתית, מכיוון שהופעתו של האל הכול יכול, המשיח של אחרית הימים, חתמה את עידן החסד והשיקה את עידן המלכות. רק אלו שמאמינים באל הכול יכול, במשיח של אחרית הימים, הם אלו שהולכים בעקבות השה. לפיכך, כנסיית האל הכול יכול של המשיח באחרית הימים היא המשיחיות המעשית יותר.

מתוך התסריט של "חינוך-מחדש בבית, באדום"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה