菜單

9.30.2018

מזמור דברי אלוהים איך לחפש את עקבותיו של אלוהים

Smiley face


מזמור דברי אלוהיםאיך לחפש את עקבותיו של אלוהים

I
משום שאנו מחפשים את עקבותיו של אלוהים, חייבים אנו לחפש את רצונו, לחפש את מילותיו ואת אמירותיו, לחפש את מילותיו ואת אמירותיו. כי היכן שנשמעות מילותיו החדשות, שם נשמע קולו של אלוהים. היכן שנראים עקבותיו של אלוהים, שם מעשיו, שם מעשיו. היכן שנראה ביטויו של אלוהים, שם הופעתו של אלוהים. ובהופעתו של אלוהים, שם האמת, הדרך ,החיים.

9.29.2018

הקריטריונים של אדם טוב באמת

מורן העיר ליניי, מחוז שאנדונג


מאז שהייתי ילדה, תמיד ייחסתי חשיבות גדולה לאופן שבו בני אדם אחרים ראו אותי ומה הייתה הערכתם כלפיי. כדי שאוכל לקבל שבחים מאחרים על כל מה שעשיתי, מעולם לא התווכחתי עם איש כשמשהו צץ, כך שלא אהרוס את הדימוי החיובי שהיה לאחרים עליי. לאחר שקיבלתי את עבודת האלוהים באחרית הימים, המשכתי בדרך זו ושימרתי בכל דרך אפשרית את הדימוי החיובי שהיה לאחיי ואחיותיי עליי. לפני כן, כשהייתי אחראית לעבודה, המנהל שלי נהג לומר לעתים קרובות שהביצועים שלי היו כמו של "אומר הן", ולא כמו של אדם שפועל לפי האמת. מעולם לא הפנמתי את דבריו. נהפוך הוא, אם לדעתם של אחרים הייתי אדם טוב, הייתי מרוצה.

 אמונה ,דבר אלוהים ,הכנסייהיום אחד, קראתי את הפסקה הבאה במדריך העקרונות לעבודת הכנסייה: "אם באמונתך באלוהים אינך מחפש את האמת, אזי גם אם נראה שאינך מבצע עבירות, עדיין אינך אדם טוב באמת. ברור שלבני אדם שאינם מחפשים את האמת אין חוש צדק, והם אינם יכולים לאהוב את מה שאלוהים אוהב או לשנוא את מה שאלוהים שונא. הם אינם יכולים בשום פנים ואופן לעמוד לצד אלוהים, ועוד פחות מכך הם מסוגלים להיות תואמים לאלוהים. אם כן, איך ייתכן שאנשים חסרי חוש צדק ייקראו אנשים טובים? לא רק שלאלה המתוארים על ידי בני אדם רגילים כ"אומרי הן" אין חוש צדק, אלא גם אין להם מטרות בחיים. הם רק בני אדם שאינם רוצים כלל לפגוע באחר, אז מה הם שווים? אדם טוב באמת הוא מישהו שאוהב דברים חיוביים, מישהו המחפש את האמת וכמה לאור, מישהו שיכול להבדיל בין טוב לרע ושיש לו מטרות נכונות בחיים; רק בני אדם מסוג זה אלוהים אוהב" ("על אדם ללמוד כיצד לראות אנשים כדי לשרת את אלוהים" בתולדות השיתוף והסידורים של עבודת הכנסייה א').

9.28.2018

קולם הפנימי של המשיחיים: האם למאמינים באלוהים באמת לא אכפת ממשפחותיהם?

ברק ממזרח ,כנסיית האל הכול יכול ,אמונה באלוהים


סינפינג(אשת שר במחלקת העבודה העירונית של החזית המאוחדת): סיאוואי, סיאוורי, אימא רוצה לדבר איתכם על משהו. מה העניין, אימא? דברי, אימא. גם אימא יודעת שטוב להאמין באלוהים. זה מאפשר לאנשים לבחור בדרך הנכונה. כששמעתי שאתם מאמינים באלוהים, חשתי הקלה רבה, ואני כבר לא מודאגת שאתם תסטו מן הדרך. אבל אני רואה שבמסמכי הממשלה כתוב שכמו חלק מהמאמינים בישוע, מי שמאמין באל הכול יכול נוטש את משפחתו כדי לשאת את הבשורה. יש אפילו אנשים שלא מתחתנים כל החיים. במסמכים כתוב גם שהממשלה רוצה לעצור קבוצה של אנשים שמאמינים באל הכול יכול ולהרוג קבוצה אחרת. זה שום דבר להרוג אותם. ויש גם עוד משהו, "אין להסיג את הכוחות עד שיתממש האיסור". הממשל הקומוניסטי עצר, כלא, פצע והפך לנכים מאמינים רבים באל הכול יכול. יש אנשים שאפילו פוטרו מעבודתם ומשפחותיהם נהרסו. זה עורר ביקורת רבה, ונאמר שאנשים שמאמינים באלוהים לא מעוניינים במשפחות שלהם. סיאוואי, סיאוורי, זה נכון? אני צריכה לומר לך שאת לא יכולה לנטוש את המשפחה שלך או לוותר על נישואין. אם זו באמת הדרך שבה את מאמינה באלוהים, אימא מייעצת לך לא להאמין באל הכול יכול, טוב?

9.27.2018

סרט חדש 2018 'בורות קטלנית' | למי עלינו להקשיב כדי לקדם בברכה את המשיח?


סרט חדש 2018 'בורות קטלנית' | למי עלינו להקשיב כדי לקדם בברכה את המשיח?

ז'נג מו'אן הוא עמית בכנסייה משיחית סינית בארה"ב. הוא מאמין באלוהים מזה שנים רבות, והוא עובד ומשקיע נמרצות למען אלוהים. יום אחד, דודתו מעידה בפניו שישוע אדוננו חזר כדי לבטא את האמת ולעשות את עבודת שיפוטם וטיהורם של בני האדם באחרית הימים. החדשות מרגשות אותו מאוד. לאחר שהוא קורא את דבר האל הכול יכול וצופה בסרטי כנסיית האל הכול יכול, ז'נג מו'אן יודע בלבו שדברי האל הכול יכול הם האמת, ושייתכן מאוד שהאל הכול יכול הוא ישוע אדוננו בשובו, ולכן הוא מתחיל לחקור את עבודתו של אלוהים באחרית הימים יחד עם אחיו ואחיותיו. אך כאשר הכומר מא, מנהיג הכנסייה שלו, מגלה זאת, הוא מנסה שוב ושוב להתערב ולעצור בעד ז'נג מו'אן. הוא מראה לז'נג מו'אן סרט תעמולה של הממשל הקומוניסטי הסיני שמשמיץ ומגנה את הברק ממזרח, מתוך ניסיון לגרום לז'נג מו'אן לנטוש את חקירת דרך האמת.

9.26.2018

הסרט המלא 2018 'שיר ניצחון' | אלוהים הוא הסלע האיתן שלנו

הסרט המלא 2018 'שיר ניצחון' | אלוהים הוא הסלע האיתן שלנו

עבודת המשפט של האל הכול יכול באחרית הימים מהדהדת בכל הכיתות והקבוצות. בשורת המלכות מתפשטת, ובעקבותיה דברי האל הכול יכול מתקבלים ומופצים על ידי יותר ויותר אנשים. מאמינים אמתיים באלוהים הצמאים להופעתו חוזרים בזה אחר זה בפני כס המלכות של אלוהים. בו בזמן, ממשלת סין, הכמרים והבכירים הדתיים מדכאים ורודפים ביסודיות ללא הרף את חברי כנסיית האל הכול יכול. גיבורת הסרט, צ'ן שינג'י, היא חברה בכנסיית האל הכול יכול המפיצה את הבשורה. היא עמדה בפני דיכוי והתקפות פרועות מצד הממשל הקומוניסטי הסיני ומנהיגים דתיים. האם היא תצליח יחד עם אחיה ואחיותיה ותוך היסמכות על אלוהים לגבור על כוחות החושך השטניים אלה ולשיר שיר ניצחון?

9.25.2018

דיון בין משיחי לבין פקיד בממשל הקומוניסטי הסיני: מהי באמת כת?

דמויות

סיאוואי: משיחי סיני. במהלך עבודתו באמריקה, הוא חקר את כנסיית האל הכול יכול באינטרנט וקיבל את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים. כעבור שלוש שנים הוא שב לסין, והעביר את בשורת מלכות האל הכול יכול לאחותו, סיאוורי.

ויגוואה: אביו של ז'נג יי, שר במחלקת העבודה העירונית של החזית המאוחדת בסין, ניסה לחנך מחדש את ילדיו בבית באדום, התנגד בתוקף לכך שיאמינו באל הכול יכול וניסה למנוע מהם לעשות זאת.

תסריט

ויגוואה: סיאוואי, סיאוורי, נראה שאתם עדיין לא מבינים את המדיניות במדינה. אם אתם מכירים רק את סעיף חופש האמונה בחוקה, זה אומר שאתם מבינים את המפלגה הקומוניסטית? אני עובד בחזית המאוחדת כל כך הרבה שנים. אני כבר ראיתי את זה בבירור. הדבר השנוא ביותר על הממשל הקומוניסטי בסין הוא הופעתו של אלוהים ועבודתו. הממשלה כבר מזמן הוקיעה את המשיחיות בתור כת ואת ספרי הקודש בתור ספרים של כתות, ואינספור עותקים כבר נשרפו. הממשל הקומוניסטי בסין נחוש בדעתו לאסור לחלוטין על כל הכנסיות הביתיות.

9.23.2018

חשיפת האמת שמאחורי מדיניות הממשל הקומוניסטי בסין בענייני דת מדיניות המוסווית מאחורי חוקת המדינה

פקד מא (מפקד צוות הביטחון הלאומי): האן לו, יש לך כאן סיכוי לזכות בכמה נקודות. אם תאמרי לנו מי המנהיגים אצלכם ואיפה מוסתרים הכספים של הכנסייה, ננהג איתך ביד קלה. כמובן, אם תנהגי בחוכמה, בהחלט ייתכן שנשחרר אותך.

פקד צ'ן (סגן-מפקד צוות הביטחון הלאומי): ברשומות שבפנקס כתוב סכום הכסף שברשות הכנסייה. זה מוכיח שאת מנהיגה בכנסייה! כמה כסף יש לכנסייה? איפה הוא מוסתר? מי הממונים עלייך? תסבירי מהר!

האן לו (משיחית): אנחנו, המאמינים באלוהים, איננו מפירים את החוק ואיננו מבצעים פשעים. באיזו זכות אתה חוקר אותי כמו שחוקרים פושע? אנחנו נושאים את הבשורה ומעידים על אלוהים כדי לקרב אנשים לאלוהים, כך שיקבלו את האמת ויוכלו להשתחרר מחטאיהם, לזכות בישועת אלוהים ולבוא אל יעד יפהפה. אלה מעשים טובים, מעשים הגונים. אנחנו, המאמינים באלוהים, לא הפרנו שום חוק. מה אתה רוצה שאני אסביר? חופש האמונה נקבע בבירור בחוקה. למה אתה לא פועל לפי החוקה? אתה חוקר אותי כדי לדעת מי המנהיגים שלי וכמה כסף יש לכנסייה. מה המטרה? זה בכלל חוקי?

9.22.2018

מערכון 'אבי, הכומר' | A Truth Debate on the Bible




מערכון 'אבי, הכומר' | A Truth Debate on the Bible

צ'י שו, כומר שמאמין באלוהים מזה ארבעים שנה, תמיד נצמד להשקפתו, לפיה: "כל דבריו ועבודתו של אלוהים נמצאים בכתבי הקודש" ;ו"אסור לאמונה באלוהים לסטות מכתבי הקודש. האמונה בכתבי הקודש משמעה אמונה באלוהים". כאשר בתו מקבלת את עבודתו של אלוהים באחרית הימים, הוא ואשתו מתכננים לעצור בעדה. היום בתם חוזרת הביתה כדי להעיד בפניהם על בשורת שובו של ישוע, ומכך נובע דיון עז, שנון אך רציני.

9.21.2018

מערכון – המשטרה עורכת ביקור לכבוד ראש השנה


מערכון – המשטרה עורכת ביקור לכבוד ראש השנה

ז'נג סינמינג, אדם מבוגר שמתקרב לגיל שבעים, הוא משיחי אדוק. בגלל אמונתו באלוהים הוא הוחזק במעצר ונשלח לכלא, שם ישב שמונה שנים. לאחר שחרורו, המשטרה עדיין התייחסה אליו כמטרה למעקב ממוקד. בפרט לאחר שהזקן קיבל את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, המשטרה באה כמעט מדי יום כדי להטיל עליו אימה, להפחיד אותו ולהפריע לו. ז'נג סינמינג לא יכול היה בשום אופן לקרוא בביתו בשקט את דברי האל, ואפילו בני משפחתו סבלו מחרדות כמותו. עכשיו ערב ראש השנה, והזקן נמצא בבית וקורא את דברי האל. הוא אינו יודע מה עלול לקרות...

9.20.2018

קטע מתוך הסרט 'העיר תיחרב' – גורלה של בבל הדתית הוא להיחרב בחרון אפו של אלוהים

קטע מתוך הסרט 'העיר תיחרב' – גורלה של בבל הדתית הוא להיחרב בחרון אפו של אלוהים

העולם הדתי מתנגד ומגנה בפראות את האל הכול יכול, ועושה מעשים נתעבים רבים מספור. הם הפכו למחנהו של השטן הנערך למלחמה באלוהים. גורלה של בבל הדתית, אותה עיר גדולה, נחרץ להיחרב בחרון אפו של אלוהים! על פי הנבואה בספר ההתגלות, "אוי, אוי, בבל העיר הגדולה, העיר החזקה! כי בשעה אחת בא משפטך" (ההתגלות י"ח 10). האל הכול יכול אומר, "אנחנו סמוכים ובטוחים ששום מדינה ושום כוח לא יכולים לעמוד בדרכו של אלוהים ובמה שהוא רוצה להשיג. בסופו של דבר, אלוהים יעניש את כל מי שחוסם את עבודת האל, מתנגד לדבר האל, מפריע לתוכניתו של אלוהים ופוגם בה. מי שמתריס נגד עבודת האל יישלח לגיהינום. כל מדינה שמתריסה נגד עבודת האל תיחרב. כל אומה שקמה להתנגד לעבודת האל תימחה מעל פני האדמה ותחדל מלהתקיים" (הדבר מופיע בבשר).

9.19.2018

דרך החיים | 'הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל' (חלק 2)


דרך החיים | 'הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל' (חלק 2)

האל הכול יכול אומר, "שלושת שלבי העבודה הם עיקר ניהולו המלא של אלוהים והם מבטאים את טבעו של אלוהים ואת מה שאלוהים הינו. מי שלא מכיר את שלושת שלבי עבודתו של אלוהים לא מסוגל להבין איך אלוהים מבטא את טבעו, הוא לא מכיר את חוכמת עבודתו של אלוהים והוא לא מגלה את הדרכים הרבות שבהן אלוהים מושיע את האנושות ואת רצונו של אלוהים עבור האנושות כולה. שלושת שלבי העבודה מלאים בביטוי עבודת הושעת האנושות. מי שלא מכיר את שלושת שלבי העבודה לא יגלה את מבחר השיטות והעקרונות של עבודת רוח הקודש. מי שרק יכול לדבוק בדוקטרינה שנותרה משלב אחד בעבודה ללא כל גמישות הוא אדם שמצמצם את אלוהים לדוקטרינה ושאמונתו באלוהים מעורפלת ולא בטוחה. בני אדם כאלה לעולם לא יזכו בישועת האל."

9.18.2018

מדוע ביימה המפלגה הקומוניסטית הסינית את תקרית צ'או-יאה מה-28 במאי?

פקד מא (מפקד צוות הביטחון הלאומי): אם לומר את האמת, האן לו, זה לא שאנחנו לא מבינים אנשים שמאמינים באלוהים. כמה מחבריי מאמינים באלוהים. אני יודע שהמאמינים באלוהים הם אנשים טובים שלא עושים דברים רעים. אז למה המפלגה הקומוניסטית רוצה ללכוד אתכם? זה מפני שכנסיית האל הכול יכול מתפתחת מהר מדי, ומפני שהשפעתה הולכת וגדלה. אתם עדיין ממשיכים להפיץ את דברי האל הכול יכול ולזעזע את כל הקהילה הדתית. האם בכלל ייתכן שהמפלגה הקומוניסטית לא תדכא ותגביל אתכם? את יודעת מה העניין מאחורי "תיק ה-28 במאי בצ'או-יאה, שאנדונג"? המפלגה הקומוניסטית אותתה לכל העולם שהיא מעוניינת לאסור על כנסיית האל הכול יכול ולהרוס אותה. אנשי המפלגה גם צעקו את הסיסמה: "אין להסיג את הכוחות עד שיתממש האיסור!" ומה זה מראה? זה מראה שההנהגה המרכזית החליטה לאסור ולחסל לגמרי את כל הכנסיות שפועלות בחשאי, במיוחד את כנסיית האל הכול יכול שלכם. אחרי משפט הראווה בתיק צ'או-יאה, למרות שרבים העלו שאלות מכל הסוגים לגבי התיק הזה, ואמרו שזה כנראה תיק מפוברק שהמפלגה הקומוניסטית יצרה בכוונה כדי להפליל ולהכתים את כנסיית האל הכול יכול, התיק הזה נידון בבית המשפט לעין כול. אמצעי התקשורת המשיכו לדווח על המקרה גם אחרי המשפט. אתם יכולים לפקפק ולהכחיש את תיק צ'או-יאה מה-28 במאי, אבל אין בזה טעם. כל עוד המפלגה הקומוניסטית מסוגלת לדבר ולעשות דברים מסוימים, הרבה אנשים יאמינו לה. שקרים ואלימות הם לא דבר חיובי, אבל הם אפקטיביים. זה לא העניין כאן?

9.17.2018

מדוע המפלגה הקומוניסטית הסינית מכריחה משיחיים להצטרף לכנסיית שלושת עקרונות העצמאות?


המפקד האו (ראש הלשכה לביטחון הציבור): האן לו, אין ספק שאת יודעת שהמפלגה הקומוניסטית היא מפלגה אתאיסטית שהתחילה את דרכה במהפכה. המפלגה הקומוניסטית עוינות מאוד כלפי אלוהים ודברו. האמת שאת מקבלת והדרך שבה את צועדת הם מה שהמפלגה הקומוניסטית הכי שונאת. מבחינת המפלגה הקומוניסטית אתם הפרעה לנוף, מטרד לא רצוי. לכן המפלגה הקומוניסטית תדכא אתכם בקשיחות, תעניש אתכם ותאסור על קיומכם! בסין, אתם חייבים להישמע למנהיגותה של המפלגה הקומוניסטית באמונתכם באלוהים, לקבל את החזית המאוחדת של המפלגה הקומוניסטית, להצטרף לכנסיית שלושת עקרונות העצמאות ולעלות על דרך האהבה למדינה ולדת. חוץ מזה, אין כל דרך מוצא. ירדת לעומק דעתי?

9.16.2018

אמירותיו של המשיח של אחרית הימים | 'העבודה בעידן החוק'


אמירותיו של המשיח של אחרית הימים | 'העבודה בעידן החוק'

האל הכול יכול אומר,"במהלך עידן החוק, יהוה קבע דברות רבים כדי שמשה ימסור אותם לבני ישראל שהלכו בעקבותיו מארץ מצרים. ... יהוה קבע את דברותיו ואת חוקיו ומצוותיו כדי שבהיותו מושל בחייהם, בני האדם ישמעו ויעשו את דברו ולא יתמרדו נגדו. הוא השתמש בחוקים אלה כדי לשלוט באנושות בת יומה, כדי להשתית את יסודות עבודתו העתידית. כך, משום העבודה שעשה יהוה, העידן הראשון נקרא עידן החוק."

9.15.2018

אמירותיו של המשיח של אחרית הימים | 'הכרת עבודתו של אלוהים כיום'

אמירותיו של המשיח של אחרית הימים | 'הכרת עבודתו של אלוהים כיום'

האל הכול יכול אומר, "מצד אחד, האל בהתגלמותו כבשר ודם באחרית הימים עוקר את המקום שתפס האל המעורפל בתפיסותיהם של בני האדם, כדי שצלמו של האל המעורפל יימחה מלבם של בני האדם. באמצעות דבריו ועבודתו בפועל, נדודיו בין ארצות העולם, והעבודה האמיתית והרגילה באופן יוצא מגדר הרגיל שהוא עושה בין בני האדם, הוא גורם לאדם להכיר את המציאותיות של אלוהים, ולהסיר את מקום האל המעורפל מלב האדם. מצד שני, אלוהים משתמש בדברים שנאמרים על ידי התגלמותו כבשר ודם כדי להפוך את בני האדם למושלמים, וכן על מנת לבצע הכול. זוהי העבודה שאלוהים יבצע במהלך אחרית הימים."

9.14.2018

דרך החיים | עבודתו של אלוהים, טבעו של אלוהים ואלוהים עצמו א' חלק 1


דרך החיים | עבודתו של אלוהים, טבעו של אלוהים ואלוהים עצמו א' חלק 1

האל הכול יכול אומר, "טבעו של אלוהים פתוח לכולם ולא נסתר, מפני שאלוהים מעולם לא נמנע באופן מודע מאדם כלשהו ומעולם לא רצה להסתיר את עצמו באופן מודע כדי שבני האדם לא יוכלו להכיר אותו או להבין אותו. טבעו של אלוהים תמיד היה פתוח ותמיד פנה אל כל אדם בכנות. במהלך ניהולו של אלוהים, אלוהים עושה את עבודתו עם פניו כלפי כל, ועבודתו נעשית על כל אדם. כשהוא עושה את העבודה הזו, הוא מגלה את טבעו ללא-הרף ומשתמש ללא-הרף במהותו ובמה ששייך לאלוהים ומה שאלוהים הינו כדי לכוון ולקיים כל אדם. בכל עידן ובכל שלב, בין שהנסיבות טובות או רעות, טבעו של אלוהים תמיד פתוח לכל אדם, ורכושו והווייתו פתוחים תמיד לכל אדם, באותו האופן שבו מהות חייו היא לקיים את האנושות ולתמוך באנושות ללא-הרף וללא-הפסק."

9.13.2018

הסרט המלא 'שבור את האזיקים וברח!' | רק אלוהים הוא אדוני

הסרט המלא 'שבור את האזיקים וברח!' | רק אלוהים הוא אדוני

לי צ'ונגמין היה מבכירי כנסייה בסיאול, דרום קוריאה. הוא שירת במסירות את אלוהים במשך יותר מעשרים שנה, והתמקד לחלוטין בלימוד כתבי הקודש. כדוגמת מנהיגי הדת שלו, הוא חשב שלהאמין באלוהים פירושו להאמין בכתבי הקודש, ושאמונה בכתבי הקודש היא בדיוק אותו הדבר כמו אמונה באלוהים. הוא האמין שכל עוד הוא דבק בכתבי הקודש, הוא יילקח אל מלכות השמיים. תפיסות אילו הגבילו אותו כמו אזיקים, ומנעו ממנו ללכת בעקבות אלוהים ולהאמין בו. כתוצאה מכך, לי צ'ונגמין אף פעם לא חשב לבדוק את עבודת האל הכול יכול באחרית הימים...

9.12.2018

הסרט המלא 'רק בן 17? חכה ותראה!' | כוח האמונה

הסרט המלא 'רק בן 17? חכה ותראה!' | כוח האמונה

"בחור, אתה יודע שהמפלגה הקומוניסטית היא אתאיסטית ומתנגדת לאמונה באלוהים? באיזה אלוהים אפשר להאמין בסין? איפה האלוהים הזה שלך?" "אל תחשוב שבגלל גילך הצעיר נרחם עליך! אם תמשיך להאמין באלוהים, אתה תמות!" צועקים השוטרים הסיניים החמושים בשוקר חשמלי לנער המוכה והחבול.

9.11.2018

מדוע הברק ממזרח פורץ קדימה ומתקדם ללא מעצור?

המשיח של אחרית הימים עובד בסין היבשתית כבר יותר מ-20 שנה, ועבודה זו זעזעה עד ליסוד את הפלגים הדתיים השונים. הסוגיה המביכה ביותר שעמדה בפני הקהילה הדתית במהלך תקופה זו היא שרוב הכמרים והבכירים בקהילה הדתית השקיעו את מרב המאמצים כדי לשפוט את הברק ממזרח ולתקוף אותו תוך שימוש באמצעים שונים. לדוגמה, הם הפיצו שמועות על הברק ממזרח והשמיצו אותו. יתרה מכך, הם אפילו נעלו את דלתות הכנסיות והרחיקו לכת עד כדי שיתוף פעולה עם ממשל המפלגה הקומוניסטית הסינית במטרה לעצור ולרדוף את חבריה הנוצרים של כנסיית האל הכול יכול. אך מדוע בזמן שכנסיית האל הכול יכול חוותה גינוי, התנגדות ורדיפות מצד ממשל המפלגה הקומוניסטית הסינית והעולם הדתי, כאילו הללו היו שני זרועות מכוחותיו של השטן, יותר ויותר מאמינים מפלגים שונים וכתות שונות מקבלים את האל הכול יכול ונעשים חסידיו? מדוע בני האדם הטובים שהאמינו בכנות באלוהים מוכנים לדבוק באל הכול יכול ממש עד הסוף? מדוע הם ממשיכים לעשות זאת על אף הגינויים, ההכפשות, הכפייה והרדיפות הבלתי פוסקות של ממשל המפלגה הקומוניסטית הסינית ועולם הדת? המפלגה הקומוניסטית הסינית מכניסה אותם לכלא, ובכל זאת הם לא מביטים לאחור. מה גורם לברק ממזרח לפרוץ קדימה, להתגבר על כוחות השטן ולא להישבר מולם, ללבלב תוך שגשוג וצמיחה מחודשת מדי יום ביומו? כיצד הוא התפשט לכל עבר, לכל פינה בסין, ורכש מיליוני מאמינים? מדוע הוא התפשט ברחבי העולם לכל כך הרבה מדינות ואזורים?

9.10.2018

סרט טוב 2018 'אופן ההתנהגות האנושי' | טוהרתי ונושעתי בזכות שיפוטו של אלוהים

סרט טוב 2018 'אופן ההתנהגות האנושי' | טוהרתי ונושעתי בזכות שיפוטו של אלוהים 

מגיל צעיר, הוריו ומוריו של צ'נג ג'יאנגוואנג לימדו אותו שכללים כגון "הרמוניה היא אוצר, סובלנות היא מעלה", "אם ברצונך בחברות ארוכה וטובה, שמור על השתיקה כשמדובר במגרעותיו של חבר טוב", "גם אם אתה מבחין בעוולות, עדיף לא לומר הרבה", הם אבני היסוד לשמירה על יחסים טובים עם אחרים. הוא חרט את השיעור הזה על לוח ליבו ולמד לא לפגוע באחרים לעולם במעשיו ובדבריו, ותמיד לטפח את יחסיו עם אחרים – דבר שבזכותו הוא נודע כ"אדם טוב" בקרב הסובבים אותו. לאחר שהוא מקבל את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, צ'נג ג'יאנגוואנג לומד מדברי אלוהים שרק אם הוא יחפש את האמת ויהיה אדם ישר, הוא יוכל להשביע את רצונו של אלוהים ולזכות בישועתו, ולכן הוא נשבע שהוא יהפוך לאדם ישר.

9.09.2018

סרט חדש 'תפסתי את הרכבת האחרונה' | שומעים את קריאת המשיח


סרט חדש 'תפסתי את הרכבת האחרונה' | שומעים את קריאת המשיח

צ'ן פנג היה כומר בכנסייה ביתית. הוא תמיד שירת את אלוהים בלהט, ונהג לעבוד כדרשן, וסייע לחסידיו לשאת בעול רב למען הכנסייה. אך בשנים האחרונות, הכנסייה התרוקנה יותר ויותר. רוחם של המאמינים נחלשה והם חדלו להיות פעילים או לבוא לפגישות. היות שכך, אפילו הכומר צ'ן חש אפילה האופפת את נפשו, כאילו יבש מעיין רוחו. הוא שוב לא יכול היה לחוש בנוכחותו של אלוהים. בפגישות, הוא הבחין שאין לו דבר לומר בדרשותיו... הוא עשה את כל מה שיכול היה לחשוב עליו כדי לעורר את הכנסייה לחיים, אך כל מאמציו עלו בתוהו... צ'ן פנג היה אומלל, אבוד ולא הצליח להבין מדוע הכנסייה שלו נעשתה כל כך שוממה, ומדוע הם איבדו את נוכחותו של אלוהים.

9.08.2018

דרך החיים | 'איש אינו יכול לשנות את העובדה שאלוהים מחזיק בריבונות על הגורל האנושי' (דקלום על במה)



דרך החיים | 'איש אינו יכול לשנות את העובדה שאלוהים מחזיק בריבונות על הגורל האנושי' (דקלום על במה)

האל הכול יכול אומר, "סמכותו של אלוהים היא בכול מקום, בכול שעה, בכול רגע. אילו השמיים והארץ היו חולפים מן העולם, סמכותו לא היתה חולפת לעולם, כי הוא אלוהים עצמו, הוא בעל הסמכות הייחודית, וסמכותו אינה מוגבלת על ידי בני אדם, אירועים או דברים, על ידי המרחב או הגיאוגרפיה. אלוהים מפעיל את סמכותו בכול עת, מראה את כוחו, ממשיך בעבודת הניהול שלו כתמיד. הוא שולט בכול הדברים בכול עת, מקיים את כול הדברים, מתזמר את כול הדברים, כפי שעשה תמיד. איש אינו יכול לשנות זאת. זוהי עובדה. זוהי האמת הבלתי משתנה מזה עידן ועידנים!"

9.07.2018

מקור שגשוגו של הברק ממזרח

בכל פעם שהברק ממזרח מוזכר, אחים ואחיות רבים לאמונה באל משתוממים: מדוע זה שככל שהקהילה הדתית ככללה מתנוונת ונעשית שוממה יותר, וככל שכל פלג מסתגר ונעשה שמרני יותר בגינוי ונידוי של הברק ממזרח, לא רק שהברק ממזרח אינו דועך ונעשה שומם, אלא הוא גואה כמו גלים בלתי עצירים ושוטף את כל סין היבשתית? כעת שהוא התפשט אף מעבר לגבולות סין אל ארצות ואזורים זרים, כשהוא מתקבל על ידי יותר ויותר אנשים ברחבי העולם? לנוכח עובדה זו, אנשים דתיים תמהים לחלוטין, בעוד שלמעשה הסיבה לכך די פשוטה: מה שכל הזרמים הדתיים מכנים הברק ממזרח הוא ישוע המושיע ששב באחרית הימים, רכוב על גבי "ענן לבן" בעת ירידתו מן השמיים. זהו אלוהים עצמו שהתגלם שוב כבשר ודם, והוא אמיתי וממשי! האל הכול יכול, המשיח של אחרית הימים, מביא איתו את עבודת המשפט המשנה את טבעו של האדם ומטהרת אותו, כך שהאנושות תוכל להשיג את הישועה ולבוא לידי שלמות. האל הכול יכול מבטא את כל האמיתות המטהרות את האנושות, מושיעות אותה ומביאות אותה לידי שלמות. בשל כך, אפילו אם כל זרם דתי בעולם כולו מתנגד לאל שהתגלם כבשר ודם באחרית הימים, תוקף אותו, רודף אותו, מחלל את שמו ומגנה אותו, אין אף אדם או כוח המסוגלים לחסום או לדכא את שהוא מבקש להשיג. סמכותו של אלוהים, עוצמתו, כול-יכולתו וחוכמתו הם מעל לכל כוח של השטן.

9.06.2018

סרט מלא 2018 'עזבו את כתבי הקודש' | חשיפת הקשר שבין כתבי הקודש לאלוהים

סרט מלא 2018 'עזבו את כתבי הקודש' | חשיפת הקשר שבין כתבי הקודש לאלוהים

וואנג יו היתה דרשנית בכנסייה ביתית בסין. היא נשאה דרשות ורעתה את הכנסייה למען האל מכל הלב והנשמה, אך ככל שהתרוקנה הכנסייה שלה יותר ויותר, כך איכלה אותה החרדה, והיא לא יכלה לעשות דבר בנדון. אבודה בסבלה ואובדת עצות, למרבה מזלה היא קיבלה בסופו של דבר את בשורת המלכות של האל הכול יכול. כשהיא נהנתה מהאספקה השופעת של דבר האל, היא היתה מודעת לגדולת ישועתו של אלוהים – דבר שהדגיש בעיניה אף יותר את האומללות וחוסר האונים של מי שמאבד את דאגתו של אלוהים ושוקע באפילה. על כן, היא החליטה להפיץ את בשורת מלכותו של אלוהים. ...

9.05.2018

סרט מלא 2018 'ישועה' | האם נושעתם באמת?


מהי ישועה? המאמינים בישוע אדוננו חושבים שאם הם מתפללים בכנות לאלוהים, מתוודים על חטאיהם ומכים על חטא, יימחלו להם חטאיהם והם יזכו בישועה; ושכאשר ישוע יבוא, הם יינשאו ישירות אל מלכות השמיים. עם זאת, האם הישועה היא אכן כה פשוטה?

9.04.2018

מהו מקורו של הברק ממזרח?

רוב המאמינים בישוע אדוננו המשיח שומעים על הברק ממזרח מהכמרים, הבכירים או הדרשנים שהם מכירים, אך למעשה איש אינו יודע מהו מקורו של הברק ממזרח. כשמדובר במקורו של הברק ממזרח, לכל אחד דעה משלו: יש המאמינים שמדובר רק בפלג חדש בנצרות, בעוד אחרים מגנים זאת כ"כפירה" או כ"כת מרושעת". אנשים מחזיקים ברעיונות המופרכים הללו מפני שאינם מכירים את עבודתו של אלוהים.

עבודתו של אלוהים לעולם מתקדמת. האדם אינו מזהה את העיקרון לפיו עבודתו של אלוהים היא תמיד חדשה ולעולם אינה ישנה, ואינו מבין שמטרת עבודתו של אלוהים היא להושיע את האדם. יתרה מזאת, לאדם טבע שטני יהיר ועקשן. לכן בכל פעם שאלוהים מתחיל בעבודה חדשה, הוא תמיד נתקל בחילול הקודש, ברדיפות ובהאשמות מצד העולם הדתי הנצמד בעקשנות לדרכים הישנות. על ראשם של אלו המקבלים את עבודתו החדשה של אלוהים ומפיצים את דרך האמת נערמות האשמות חסרות שחר מסוגים שונים, והם זוכים לשמות גנאי. בברית החדשה שבכתבי הקודש מתועדת האמת הזאת: כדי להציל את בני האדם מסכנת הענישה שרבצה עליהם כי לא השכילו לשמור על החוק, אלוהים התגלם כבשר ודם והחל במלאכת הגאולה בעידן החסד. באותם ימים, כאשר ישוע אדוננו עשה את עבודתו ביהודה וחולל ניסים רבים – ריפא חולים וגירש שדים – הוא הרעיף שפע של חסדים על בני האדם והביע אמיתות רבות. הוא עשה מספיק כדי להוכיח שהוא היה באמת ובתמים אלוהים עצמו, שהוא היה המשיח כפי שנאמר בנבואות. אך הכוהנים הגדולים, הסופרים והפרושים היהודיים לא האמינו שהוא היה המשיח שלו הם המתינו מזה זמן רב. לכן הם השמיצו אותו, שפטו אותו לכף חובה והוקיעו את עבודתו של ישוע אדוננו בטענה שהיא "כפירה" וכי מדובר ב"כת". ישוע אדוננו גדל בנצרת ושם החל בעבודתו, ומשום כך העניקו לו ולכל חסידיו את הכינוי "כת הנוצרים", והאשימו את השליח פאולוס בכך שהוא מנהיג הכת (ראה מעשי השליחים כ"ד 5). מה אנו למדים מכך? אחינו ואחיותינו המאמינים באלוהים יודעים שעבודתו של ישוע אדוננו ביהודה נעשתה אך ורק בהתאם לתוכנית הניהול של אלוהים עצמו, ומטרתה הייתה לפתוח בעידן החסד ולהתחיל בעבודה החדשה של גאולת האדם.

9.03.2018

סרט ישראלי חדש 'שבור את האזיקים וברח!' – טריילר רשמי



לי צ'ונגמין היה מבכירי כנסייה בסיאול, דרום קוריאה. הוא שירת במסירות את אלוהים במשך יותר מעשרים שנה, והתמקד לחלוטין בלימוד כתבי הקודש. כדוגמת מנהיגי הדת שלו, הוא חשב שלהאמין באלוהים פירושו להאמין בכתבי הקודש, ושאמונה בכתבי הקודש היא בדיוק אותו הדבר כמו אמונה באלוהים. הוא האמין שכל עוד הוא דבק בכתבי הקודש, הוא יילקח אל מלכות השמיים. תפיסות אילו הגבילו אותו כמו אזיקים, ומנעו ממנו ללכת בעקבות אלוהים ולהאמין בו. כתוצאה מכך, לי צ'ונגמין אף פעם לא חשב לבדוק את עבודת האל הכול יכול באחרית הימים...

9.02.2018

מזמור דברי אלוהים סמל טבעו של אלוהים

Smiley face


מזמור דברי אלוהים
סמל טבעו של אלוהים
I
בטבעו של אלוהים, כלולים אהבתו ונחמתו לאנושות, גם שנאתו והבנתו היסודית בנוגע לאנושות. טבעו של אלוהים, טבעו של אלוהים הוא תכונה של שליט כל יציר חי, או של אדון כל המעשים. טבעו של אלוהים מייצג כבוד, עוצמה ואצילות, מייצג גדולה ועליונות. טבעו של אלוהים. אלוהים הוא לעד נעלה ומכובד, והאדם, לעד שפל וחסר כל ערך. האל מקדיש עצמו לעד עבור האדם, אך האדם תמיד לוקח, ופועל עבור עצמו. טבעו של אלוהים הוא הסמל של הסמכות, של כל הצודק, וכל היפה וכל הטוב. טבעו של אלוהים מסמל הוא כי האל לא ידוכא או יותקף על ידי האפלה או כל כוח עוין. אף יציר לא יוכל או יורשה לפגוע בו. טבעו של אלוהים הוא סמל העוצמה העליונה. טבעו של אלוהים. איש לא רשאי או יכול להפריע לעבודתו או לטבעו. עמל הוא לעד למען הישרדות האנושות, ועדיין האדם אינו נותן דבר לאור או לצדק.

קטעים נבחרים מתוך ארבע האמירות של דבר האל על 'תעלומת ההתגלמות' חלק 1



1. בעידן החסד, יוחנן סלל את הדרך לישוע. הוא לא יכול היה לעשות את עבודתו של אלוהים עצמו ורק מילא את חובתו של אדם. על אף שיוחנן היה מבשרו של האדון, הוא לא יכול היה לייצג את אלוהים. הוא היה רק אדם שרוח הקודש השתמשה בו. לאחר הטבלת ישוע, "ירדה עליו רוח קודש ותבוא אליו כיונה". לאחר מכן הוא החל בעבודתו, כלומר לבצע את כהונת המשיח. זו הסיבה לכך שהוא אימץ את זהותו של אלוהים, מכיוון שהוא נבע מאלוהים. אין זה משנה מה הייתה צורת אמונתו קודם לכן – אולי היא הייתה חלשה לעתים או חזקה לעתים – אלה היו כל חייו האנושיים הרגילים לפני שהוא ביצע את כהונתו. לאחר שהוא הוטבל (נמשח), מיד היו עמו עוצמתו וכבודו של אלוהים, ולכן הוא החל לבצע את כהונתו. הוא יכול היה לבצע אותות ומופתים ולעשות נסים, היו לו עוצמה וסמכות, מכיוון שהוא עבד ישירות מטעם אלוהים עצמו. הוא עשה את עבודתה של רוח הקודש במקומה וביטא את קולה של רוח הקודש. לפיכך, הוא היה אלוהים עצמו. אין על כך עוררין. רוח הקודש השתמשה ביוחנן. הוא לא יכול היה לייצג את אלוהים והוא לא היה מסוגל לייצג את אלוהים.

9.01.2018

סרט חדש 2018 'ניעורה' | אלוהים הוביל אותי להשתחרר מכבלי התהילה והרווחים


סרט חדש 2018 'ניעורה' | אלוהים הוביל אותי להשתחרר מכבלי התהילה והרווחים

שמה הוא צ'ן סי. מאז ילדותה, החינוך שהיא קיבלה והשפעת הוריה ובית הספר גרמו לה לרצות תמיד להתבלט מעל ההמון ולשאוף להתעלות מעל לאחרים, ולכן היא שקדה על לימודיה ולא חסכה במאמצים. לאחר שהחלה להאמין באלוהים, צ'ן סי קראה הרבה מדברי אלוהים והחלה להבין אי אילו אמיתות. היא נוכחה בכך שהדרך הנכונה היחידה בחיים היא להאמין באלוהים וללכת בעקבותיו. היא נעשתה מאמינה נלהבת והיתה מאוד פרואקטיבית במילוי חובתה.