菜單

10.31.2017

הברק ממזרח | קדמו בברכה את שובו של ישוע אדוננו | שבח והלל "אלוהים הביא תהילתו למזרח"



הברק ממזרח | קדמו בברכה את שובו של ישוע אדוננו | שבח והלל "אלוהים הביא תהילתו למזרח"


אלוהים העביר את כבודו למזרח

אלוהים העניק את כבודו לישראל ואז העביר אותו משם,
הביא את בני ישראל והביא את כל בני האדם למזרח.
אלוהים הוביל את כולם ‏אל האור
כדי שהם יתאחדו עם האור ויתחברו אליו,
לא עוד יחפשו אחר האור.
אלוהים ‏יאפשר לכל המחפשים לראות שוב את האור
ואת ‏הכבוד שהיה לו בישראל,
לראות שאלוהים ירד על גבי ענן לבן להיות בקרבם,
‏לראות את ענני הלובן, לראות את אשכולות הפרי,
לראות את ‏יהוה אלוהי ישראל, אלוהי ישראל,
לראות את אדון היהודים, לראות את המשיח הנכסף,
ואת הופעתו המלאה, הוא אשר נרדף על-ידי מלכים במהלך העידנים.

10.30.2017

הברק ממזרח | עליכם לחפש דרך להגיע להרמוניה עם המשיח

ישוע, הכנסייה, האמת, אלוהים, אהבה

הברק ממזרח | עליכם לחפש דרך להגיע להרמוניה עם המשיח


עבדתי רבות בקרב בני האדם, והדברים שהטפתי באוזניכם במשך הזמן הזה היו רבים. דברים אלו נאמרו למען ישועת האדם ובמטרה לאפשר לאדם לתאום לי. אולם, רכשתי בני אדם מעטים בלבד על פני האדמה התואמים לי, ולכן אני אומר שהאדם אינו מוקיר את דבריי, וזאת מפני שהאדם אינו תואם לי. בצורה זו, מטרת עבודתי אינה רק כדי שהאדם יוכל לעבוד אותי; אלא חשוב מכך, מטרתה היא לאפשר לאדם לתאום לי. בני אדם שהושחתו חיים בתוך מלכודת השטן, הם חיים בבשר, חיים לפי רצונות אנוכיים, ואין בהם ולו אחד התואם לי. יש האומרים שהם תואמים לי, אך כולם סוגדים לאלילים מעורפלים. אף שהם מכירים בקדושת שמי, הם הולכים בדרך המנוגדת לי ודבריהם מלאים התנשאות וביטחון עצמי, וזאת מפני שבבסיסם הם כולם מתנגדים לי ומנוגדים לי. בכל יום הם מחפשים את עקבותיי בכתבי הקודש, ומוצאים באקראי פסוקים "מתאימים" שאותם הם קוראים ללא סוף, ושאותם הם מדקלמים ככתבי הקודש. הם אינם יודעים כיצד להיות תואמים לי, אינם יודעים מה המשמעות של להיות עוינים כלפיי, ופשוט, קוראים את כתבי הקודש בצורה עיוורת. הם כופים על האל שבכתבי הקודש להיות אל מעורפל, אל שאותו הם לא ראו מעולם ואף אינם מסוגלים לראות, ומוציאים אותו כדי להתבונן בו בזמנם הפנוי. הם מאמינים בקיומי רק במסגרת כתבי הקודש. בעיניהם אני זהה לכתבי הקודש; ללא כתבי הקודש איני קיים, ובלעדיי אין כתבי קודש. הם אינם שמים לב לקיומי או לפעולותיי, אלא מקדישים תשומת לב קיצונית ומיוחדת לכל מילה ומילה שבכתבי הקודש, ורבים מהם אף מאמינים שאיני צריך לעשות את שברצוני לעשות, אלא אם כתבי הקודש ניבאו זאת. הם מייחסים לכתבי הקודש חשיבות רבה מדי. ניתן לומר שהם רואים חשיבות רבה מדי במילים וביטויים, עד כדי כך שהם עושים שימוש בפסוקים מכתבי הקודש כדי למדוד כל מילה שאני אומר ולגנות אותי. הם אינם שואפים למצוא דרך לתאום לי, אף לא לאמת, אלא רק מנסים להיוותר נאמנים למילים שבכתבי הקודש. הם מאמינים שכל דבר שאינו תואם לכתבי הקודש, ללא יוצא מן הכלל, אינו עבודתי. האם אנשים אלו אינם צאצאיהם הצייתנים של הפרושים? הפרושים היהודים ניצלו את תורת משה כדי לגנות את ישוע. הם לא שאפו לתאום לישוע באותה תקופה, אלא צייתו בשקדנות לתורה ככתבה וכלשונה עד כדי כך שהם תלו בסופו של דבר את ישוע החף מפשע על הצלב, לאחר שהאשימו אותו באי ציות לחוקי התנ"ך ובכך שהוא אינו המשיח. מה הייתה מהותם? האין זאת שהם לא שאפו להגיע לאמת? הם דקדקו בכל מילה ומילה שבכתבי הקודש, בשעה שלא שמו לב כלל לרצוני ולצעדים ולשיטות של עבודתי. הם לא היו בני אדם שחיפשו את האמת, אלא בני אדם שצייתו בנוקשות למילים שבכתבי הקודש; הם לא היו בני אדם שהאמינו באלוהים, אלא בני אדם שהאמינו בכתבי הקודש. ביסודם, הם היו כלבי השמירה של כתבי הקודש. במטרה להבטיח את האינטרסים של כתבי הקודש, לשמור על כבודם של כתבי הקודש ולהגן על המוניטין של כתבי הקודש, הם הרחיקו לכת עד כדי כך שתלו את ישוע הרחום על הצלב. הם עשו זאת אך ורק למען ההגנה על כתבי הקודש, ולמען השמירה על מעמדה של כל מילה ומילה שבכתבי הקודש בלבבותיהם של בני האדם. זאת הסיבה שהם העדיפו לזנוח את עתידם ואת קורבן החטאת כדי לדון את ישוע, שלא ציית לדוקטרינה של כתבי הקודש, למוות. האם הם לא היו משרתיה של כל מילה ומילה בכתבי הקודש?

10.29.2017

ברק ממזרח | רק כשאלוהים מתגלם, יכול האדם להיות איש אמונו


ברק ממזרח | רק כשאלוהים מתגלם, יכול האדם להיות איש אמונו

מזמור דברי האלוהים
רק כשאלוהים מתגלם, יכול האדם להיות איש אמונו
I
רק כשהאל מצטנע לו במידת מה,
כלומר מתגלם כבשר בין בני האדם,
רק אז הם הופכים לאנשי אמונו,
והופכים לחבריו הקרובים.
האם כשיר האדם כאיש אמונו?
הרי האל הוא רוח – נשגבת ובלתי נתפסת.
רק כשהוא מתגלם כבשר ודם כָּאָדָם,

הוא מבהיר את רצונו, וזוכה באדם.

10.28.2017

ברק ממזרח | מדוע אתם לא מוכנים להיות ניגוד?

ברק ממזרח | מדוע אתם לא מוכנים להיות ניגוד?


בני האדם שנכבשים הם ניגודים, ורק אחרי שהם הופכים למושלמים, הם הופכים לאות ומופת לעבודה של אחרית הימים. לפני שאלוהים משלים אותם, הם ניגודים, כלים וכן כלי שרת. בני האדם שאלוהים כבש אותם באופן יסודי הם המימוש והאות והמופת של תוכנית הניהול שלו. רק ה"תארים" המעטים והצנועים האלה של בני האדם מציגים הרבה "סיפורים" מבדרים. אלה מכם שהם קטני אמונה תמיד יתווכחו על תואר חסר חשיבות עד צאת הנשמה, ויהיו זמנים שאפילו תניחו לכך להשפיע על הקשר בינינו. על אף שזה רק תואר פעוט, במחשבתכם ובאמונתכם, הוא לא רק שם פעוט, אלא גם עניין חשוב הנוגע לגורלכם. לכן בני האדם חסרי היגיון לרוב יחוו אובדן אדיר כתוצאה מדבר קטן כזה – זוהי חוכמה לגבי זוטות וטיפשות לגבי דברים ברומו של עולם, ואתם תברחו לבלי שוב משום שם פעוט כלשהו. זאת משום שאתם חושבים שהחיים לא חשובים ואתם מייחסים חשיבות רבה מדי לתוארכם. לכן, בחיי הרוח שלכם, ואפילו בחייכם המעשיים, אתם מרבים לפתח סיפורים רבים מסובכים ומשונים, משום התפיסות שלכם לגבי מעמד. אולי אתם לא מודים בכך, אבל אני אומר לכם שבאמת קיימים בני אדם כאלה בחייכם המעשיים. העניין הוא שהם עדיין לא נחשפו בזה אחר זה. דברים כאלה קרו בחייו של כל אחד מכם. אם אתם לא מאמינים לכך, פשוט עיינו בקטע הבא מחייה של אחות (או מחייו של אח). ייתכן שהאדם הזה הוא למעשה אתם, ואולי זה מישהו שאתם מכירים בחייכם. אם אני לא טועה, הקטע הזה מתאר חוויה שהייתה לכם, ולא חסר בו תיאור של דבר, ואף מחשבה או רעיון אינם מושמטים ממנו, אלא שהוא תיעוד מלא של הסיפור. אם אתם לא מאמינים לכך, פשוט הסתכלו.

10.26.2017

ברק ממזרח |לעבוד את אלוהים ברוח ובאמת | ״קול הלב של יציר נברא״

ברק ממזרח |לעבוד את אלוהים ברוח ובאמת | ״קול הלב של יציר נברא״


קול הלב של יציר נברא
רציתי לבכות, אך שום מקום לא הרגיש נכון.
רציתי לשיר, אך אף שיר לא נמצא.
רציתי להביע את אהבת יציר נברא.
חיפשתי גבוה ונמוך, אך אף מילה לא יכלה להביע,
יכלה להביע את תחושותיי.
האל המעשי והאמיתי, האהבה בתוך ליבי.
ארים את ידי להלל, אשמח שבאת לעולם זה.

ברק ממזרח | מטרת עבודת הניהול של אלוהים היא להציל את האנושות



ברק ממזרח | מטרת עבודת הניהול של אלוהים היא להציל את האנושות


מטרת עבודת הניהול של אלוהים היא להציל את האנושות
עבודת הניהול של אלוהים ספוגה באהבתו וברחמיו
בין אם האדם מרגיש את רצון האל ובין אם לאו,
עד אחרון פרטיה. הוא עסוק ללא לאות בעבודתו.
עבודת האל מביאה עזרה ופרנסה, בה כולם יכולים לחוש.
בין אם האדם מבין את ניהולו של האל ובין אם לאו,
עד אחרון פרטיה.
עבודת הניהול של אלוהים ספוגה באהבתו וברחמיו

The Church of Almighty God Android App Introduction


The Church of Almighty God Android App Introduction

The Eastern Lightning, the Church of Almighty God came into being because of the appearance and work of Almighty God—the returned Lord Jesus—Christ of the last days. The church is comprised of all those who accept Almighty God’s work of the last days and are conquered and saved by God’s word. It was entirely founded by Almighty God personally, and is also personally led and shepherded by Him, and it was by no means set up by any man. Christ is the truth, the way, and the life. God’s sheep hear God’s voice. Once you read Almighty God’s word, you will see God has appeared already. 

10.25.2017

ברק ממזרח| קול של אלוהים | אנחתו של האל הכול יכול

שמיים, אור, מושיע, ישוע, הכנסייה,

ברק ממזרח | אנחתו של האל הכול יכול


יש סוד אדיר בלבכם. אתם לעולם לא יודעים שהוא שם משום שאתם חיים בעולם ללא אור מאיר. השטן שבה את לבכם ואת רוחכם. החשכה מכסה את עיניכם. אתם לא יכולים לראות את השמש ברקיע או את הכוכב המנצנץ בלילה. אוזניכם סתומות בדברי הונאה ואתם לא שומעים את קולו הרועם של יהוה או את צלילם של המים הגועשים מכס המלכות. איבדתם את כל מה שהיה אמור להיות שלכם ואת כל מה שהאל הכול יכול העניק לכם. נכנסתם לים אינסופי של מרירות, ללא כוח להימלט וללא סיכוי להינצל – אתם רק תיאבקו ותנועו אנה ואנה... מרגע זה, נגזר עליכם לסבול את הייסורים שממיט השטן, להיות מרוחקים מאוד מברכותיו של האל הכול יכול, מחוץ להישג ידה של תמיכתו של האל הכול יכול, ואתם תצאו לדרך ללא מוצא. מיליון צעקות בקושי משפיעות על לבכם ועל רוחכם. אתם ישנים עמוק בידי השטן, שפיתה אתכם אל המישור חסר הגבולות, שאין בו כיוונים ואין בו תמרורים. מעתה ואילך, אתם נעדרים את הטוהר והתום המקוריים שלכם ואתם מתחילים להסתתר מטיפולו של האל הכול יכול. השטן מכוון את לבכם בכל עניין והופך לחייכם. אתם כבר לא מפחדים ממנו, כבר לא מתרחקים ממנו וכבר לא מפקפקים בו. במקום זאת, אתם מתייחסים אליו כאל אלוהים בלבכם. אתם מתחילים לקדש אותו, לעבוד אותו ולדבוק בו כאילו הייתם צלליתו, ואתם מתחילים להתמסר זה לזה בחיים ובמוות. אין לכם מושג מה מקורכם, מדוע אתם קיימים ומדוע אתם מתים. אתם רואים באל הכול יכול ישות זרה. אתם לא יודעים מה מקורו, וקל וחומר שאתם לא יודעים את כל מה הוא עשה למענכם. כל דבר ממנו הופך למאוס בעיניכם. אתם לא מוקירים את מתנותיו ולא יודעים את ערכן. אתם הולכים עם השטן, מהרגע שבו התחלתם לקבל אספקה מהאל הכול יכול. אתם והשטן חוצים אלפי שנים של סופה וסער. יחד איתו, אתם מתנגדים לאלוהים, שהיה המקור לחייכם. אתם לא מכים על חטא, וקל וחומר שאתם לא יודעים שהגעתם לנקודת האבדון. אתם שוכחים שהשטן פיתה אתכם וייסר אתכם, ואתם שוכחים את מקורכם. בדיוק כך, השטן פוגע בכם בהדרגה ברגע זה ממש. לבכם ורוחכם קהי חושים ורקובים. אתם כבר לא מתלוננים על מצוקתו של העולם, וכבר לא מאמינים שהעולם אינו צודק. אפילו כבר לא אכפת לכם מקיומו של האל הכול יכול. זאת משום שאתם סבורים שהשטן הוא אביכם האמיתי, ומשום שאתם כבר לא יכול להתרחק ממנו. זה הסוד בלבכם.

10.24.2017

ברק ממזרח | מזמור דברי האלוהים | האל מתייחס לאדם כאל היקר לו מכל

ברק ממזרח | מזמור דברי האלוהים | האל מתייחס לאדם כאל היקר לו מכל

מזמור דברי האלוהים
האל מתייחס לאדם כאל היקר לו מכל
I
האל ברא האדם,
בין אם האדם מושחת הוא
או הולך אחריו,
האל נוצר האדם, כיקיר ליבו,
ואפשר לומר, כקרוב יקר.
אין האדם משחק עבורו.